nightmaree65
Üye
350 liraya atrix 4g alınır mı.
arkadaşalr şuan samsung wave kullanıyorum görüntüsü ve kamerası çok iyi ama uygulama sıkıntısı var.android için atrix düşünüyordum ve 350 liraya atrix 4g buldum.kullananlar memnun mu yeni oyunları çalıştırır mı.gps nasıl.fiyatı sizce nasıl.yardımcı olursanız sevinirim.
