34saattir uykusuzum..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hepar92

Üye
    Konu Sahibi
34saattir uykusuzum..
arkadaşlar 34saattir uykusuzum, uyuyamıyorum uyku sorunu var bende. Yardım edin.
 

acuxx

Üye
biz değilde doktor yardım etsin sana doğru olan o
 
Bende de aynı sorun vardı .Gerçi ben biraz evhamliydim doktor Passiflora adında bı şurup vermişti .Yatmadan önce 2 kasık iciyorsun kafan mükemmel oluyo uyku sorunun falan kalmıyor .Mubarek ilaç psikolojini duzeltiyor .Tamamem bitkisel olan bu ilaç biraz alkol de içermektedir kardesim .

- - - Eklendi - - -

Bende de aynı sorun vardı .Gerçi ben biraz evhamliydim doktor Passiflora adında bı şurup vermişti .Yatmadan önce 2 kasık iciyorsun kafan mükemmel oluyo uyku sorunun falan kalmıyor .Mubarek ilaç psikolojini duzeltiyor .Tamamem bitkisel olan bu ilaç biraz alkol de içermektedir kardesim .

- - - Eklendi - - -

Ben de 3 gün hiç uyumamıştım saçma sebeplerden
 
valla feriştahı gelse uyurum benim için uyku herşey demek
 

zombaka

Üye
bendede vardı sonra herhalde bayılmışım tuvalette uyandım
 

acuxx

Üye

Passiflora kana çok çabuk kana geçiyo. Etkisi hızlı olur. İçinde alkol vardır. Haram olup olmadığını araştır Doktor mutlaka passiflora kullan derse o zaman haram olmaktan çıkıyo galiba. Zira büyük islam alimlerinin " haramda şifa varsa o size haram değildir" gibi bir sözleri okuduğumu hatırlıyorum yanlışda olabilir
 
evet uyku ilaci Gerekenlerı:
Bir şişe rakı
Bir oda
Ve oda anahtarı

Yapılışı:
Öncelikle rakıyı dikliyoruz.Daha sonra kendimizi odaya kilitliyoruz(başkalarına zarar vermemek için ).
Anahtarı alttan atıyoruz sonra güzel bir uyku çekiyoruz.

İlacın yan etkileri:
Eğer evde tek başınızaysanız anahtarı atmayın.Aksi halde içerde kalabilirsiniz.

İYİ FORUMLAR
 

Öyle birşey var fakat,hiçbir çözüm kalmadıgı zaman geçerli o durum..
Eğer başka bir çözümü varsa alkol gene haramdır
 

acuxx

Üye


Öyle birşey var fakat,hiçbir çözüm kalmadıgı zaman geçerli o durum..
Eğer başka bir çözümü varsa alkol gene haramdır

Evet haklısın

- - - Eklendi - - -


+1.5 lt soğuk su
 

70'lik olur mu acaba
 

Salihç.

Üye
Gozlerne yapstrcı sur kapnsn :-)
 
yoğurt ye akşamları. birde isteğe bağlı olarak uyku hapı alabilirsin
 
Aynı sorun bendede var jiç uyumadım 3–4 gün önce baktım 36 saat olmuş gece 5 te yattım pardon sabah 5 bu sabah 12 buçukta uyandım dünde 2'de uyanmıştım bende de var dengesizlik ama sorun etmiyorum
 
Aynı sorun bendede var jiç uyumadım 3–4 gün önce baktım 36 saat olmuş gece 5 te yattım pardon sabah 5 bu sabah 12 buçukta uyandım dünde 2'de uyanmıştım bende de var dengesizlik ama sorun etmiyorum

hayırlısı be gülüm
 
Tepkiler: Mad EagLe
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...