320x480 En Güzel ve HD Android Oyunları

Sponsorlu Bağlantılar

TheLeGeNDY

TheLeGeNDY

Üye
Teşekkürler... Ace'de çalışıyorsa iyi. Bikaç tanesini deniyorum... :)
 


KELGER

KELGER

Üye
ace ile wildfire s ekran aynı 320x480 gt3 ve avatar oyunu bulabilirmisin ben bu ikisini çok aradım ama bulamadım.
gta 3 oynadım ama wlandan dosya indirerek.
avatar da hvga diyen çok dosya indirdim ama hiç biri ekrana uymadı.
 
lgkg300

lgkg300

Üye
Çok teşekkürler üst konu olabilecek nitelikte bir konu açmışsın eyvallah...
 
  • Beğen
Tepkiler: Sertug1991
KELGER

KELGER

Üye
evet üst konu olmalı ama galaxy gio diye değil , tüm 320x480 ekranları kapsamalı
çünkü wildfire s ve başka uyumlu telefonlarda var.
Böylece daha çok abonemiz olur.
 
Sertug1991

Sertug1991

Üye
    Konu Sahibi
evet üst konu olmalı ama galaxy gio diye değil , tüm 320x480 ekranları kapsamalı
çünkü wildfire s ve başka uyumlu telefonlarda var.
Böylece daha çok abonemiz olur.

Haklısın başlığı değiştiriyim :)
 

trapdoor

Üye
narod.ru açılmıyor dostum. Başka bi şekilde upload edersen süper olur. bir de biraz daha küçük puntolarla yazarsan güzel olacak.

---------------

DNS'i silince girmeye başladı. tamamdır deniyorum şimdi
 
Sertug1991

Sertug1991

Üye
    Konu Sahibi
narod.ru açılmıyor dostum. Başka bi şekilde upload edersen süper olur. bir de biraz daha küçük puntolarla yazarsan güzel olacak.

---------------

DNS'i silince girmeye başladı. tamamdır deniyorum şimdi

Kardeş bence en iyisi narod.ru bekleme yapmıyor hemde çok hızlı
 
KELGER

KELGER

Üye
gta 3 ve avatar bulabilecek varmı ?
 
erdew

erdew

Üye
bazı oyunların linkleri ölmüş bi kontrol edermişin bu arada güzel paylaşım tskrler.
 
KELGER

KELGER

Üye
veh herkes bildiği oyunların(burada bulunmayan) sağlam linkleri paylaşsın , konu sahibide onu 1 sayfaya koyarsa iyi olur.
 

cahit425

Üye
Bu android oyun işini anlayana kadar sabah olacak akşam olacak. teşekkürler.
 

shadowning

Üye
nova link olmus yeniden upload edermisin
 
KELGER

KELGER

Üye
 

shadowning

Üye
Modern Combat (Sandrom)



- - - Eklendi - - -

Gangstar 2 Hd (İsmini tam bilmiyorum)


galaxy gioda calisirmi?
 
KELGER

KELGER

Üye
320X480 ama sen yinede dene
 
Black

Black

Üye
ya şu resident evil ın dil ayarlamasını nasıl yapcaz
 


Üst Alt