3120 tuşları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
3120 tuşları
arkadaşlar elimde 3120 war ama tuşları çok sert ne yapmam lazım
 

bivalvia

Üye
yumuşatıcı dök.ne sacma soru ya bu
 

mfsyzgt

Üye
Telefonu alırken bakman lazımdı benim fikrimce. Sonra buraya gelip böyle şeyler yazman biraz saçma bence.
 
arkadaşlar benim 3120 nin sesi kötü ne yapmalıyım

--------------- Ekleme ---------------

daha yeni aldım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...