Telefon Tavsiyesi 3 Cihaz Arasında Kaldım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
b.k

b.k

Üye
Arkadaşlar telefonda fotoğraf çekimi, oyun performansı, hızlı işlemler gerçekleştirme (akıcılık) v.b konulara çok önem veririm.
LG G2, Samsung Note2 ve Samsung S4 arasında kaldım.Sizce hangisi istediğim konularda daha çok işimi görür.Nedenini de yazarsanız iyi olur.

NOT:Baska öneri cihazınız varsa yazınız, nedenleriyle.

İyi forumlar.
Kimse iphone 5 veya 5si önermemiş. ben 5 yada 5s almanı tavsiye ederim, kamera konusunda tam profesyonel, hiç telefonun kamerasıyla yarışamaz, profesyonel fotoğraf makinasına eş değer özelikte, akıcılık dersen kasma takılma gibi bir problem yaşamazsın, oyun konusundada performanslı. S4 alma sakın 8 aydır kullanıyorum, 8 ayda 3 batarya değiştirdim batarya ısınma sorunları şişme sorunları oluyor ram sıkışınca telefon donuyor vs vs.kamera konusunda iyi ama bir kaç uygulama yükledikten sonra telefon kasmaya başlıyor g2 herkes okadar övsede telefonu ben incelemelerde bulundum övüldüğü kadar değil telefon kimse kusura bakmasın eksi yönleri çok.
 


Invoke

Invoke

Üye
G2 ya da Nexus 5. Beğendiğini al.

S4 ile Note 2 daha eski iki cihaz.
 

yusuf1998x

Üye
iphone sistemi kilitli yani ücretli uygulamaları yüklemek için para vermen gerekiyor android te internetten bulup yükleyebilirsin birde iphone 5 5 s in ekranları küçük yani
 
Invoke

Invoke

Üye
iphone sistemi kilitli yani ücretli uygulamaları yüklemek için para vermen gerekiyor android te internetten bulup yükleyebilirsin birde iphone 5 5 s in ekranları küçük yani

Ekranlar küçük evet, arkadaşın istediklerine de bakarsak ekranlar bayağı küçük kalmış oluyor ve cihazlarda daha pahalı olmuş oluyor ama uygulama yüklemek için para vermek zorunda değilsiniz.
 
LimePie

LimePie

Üye
lg g2 almalısın
 
lg1967

lg1967

Üye
    Konu Sahibi
Kimse iphone 5 veya 5si önermemiş. ben 5 yada 5s almanı tavsiye ederim, kamera konusunda tam profesyonel, hiç telefonun kamerasıyla yarışamaz, profesyonel fotoğraf makinasına eş değer özelikte, akıcılık dersen kasma takılma gibi bir problem yaşamazsın, oyun konusundada performanslı. S4 alma sakın 8 aydır kullanıyorum, 8 ayda 3 batarya değiştirdim batarya ısınma sorunları şişme sorunları oluyor ram sıkışınca telefon donuyor vs vs.kamera konusunda iyi ama bir kaç uygulama yükledikten sonra telefon kasmaya başlıyor g2 herkes okadar övsede telefonu ben incelemelerde bulundum övüldüğü kadar değil telefon kimse kusura bakmasın eksi yönleri çok.
Sırf Apple için ekrandan feda edilebilinir aslında hem fena bir performans ürünü kamerası hakkında bilgim yok malesef
 
Invoke

Invoke

Üye
Sırf Apple için ekrandan feda edilebilinir aslında hem fena bir performans ürünü kamerası hakkında bilgim yok malesef

Sırf ekran deyince basit geliyor kulağa ama bu telefonlarda her şey ekrana bağlı zaten. :D
 
0MG90

0MG90

Üye
iphone sistemi kilitli yani ücretli uygulamaları yüklemek için para vermen gerekiyor android te internetten bulup yükleyebilirsin birde iphone 5 5 s in ekranları küçük yani
Abi bilmiyorsun yazma bari. Neden para verelim :ah Bu iPhone ekranı küçük yazısından da bıktım artık. Büyük ekranlı telefonlar çıkmasa ne diyecektiniz acaba sanırsınız iki inç falan ekranı.
 
  • Beğen
Tepkiler: mehmettech
mehmettech

mehmettech

Üye
Buralarda kavga(küçük atışmalar)çıkar :ehe

ancak konuya dönersek, ekran boyutunu belirlersen kararın daha hızlı olacaktır :oke:
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
Abi bilmiyorsun yazma bari. Neden para verelim :ah Bu iPhone ekranı küçük yazısından da bıktım artık. Büyük ekranlı telefonlar çıkmasa ne diyecektiniz acaba sanırsınız iki inç falan ekranı.

note2'yi telefon olarak mı görüyolar halen merak etmiyo değilim. haa alınır kullanılır ayrı da hangi cepte taşıyolar o da ayrı konu.
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
iphone 5 te kullandim 4,7 inc kullandim ve su an 4,5 inc kullaniyorum, bence iphone ekrani kucuk degil bana kalirsa da en ideali 4,3 ila 4,5 inc ekran hem tek elle kullanim icin hemde buyukluk acisindan da en iyi boyutlardir, kasa yapisi inceyse 4,5 , kasa yapisi kabaysa 4,3 inc gibi bir tercih bana gore en optimum seceneklerdir.
 
Invoke

Invoke

Üye
6" 1320 bile gayet normal geliyor bana.
 
  • Beğen
Tepkiler: Luck Star
lg1967

lg1967

Üye
    Konu Sahibi
Buralarda kavga(küçük atışmalar)çıkar :ehe

ancak konuya dönersek, ekran boyutunu belirlersen kararın daha hızlı olacaktır :oke:
Benim için performansı ve kamerası iyi olsun ekran çokta sıkıntı değil, mesela İphone 5 ekranı hoş hem tek el kullanışlı
 
  • Beğen
Tepkiler: b.k
Luck Star

Luck Star

Üye
Benim için performansı ve kamerası iyi olsun ekran çokta sıkıntı değil, mesela İphone 5 ekranı hoş hem tek el kullanışlı

Kamera = nokia lumia 1020 öneririm
performans = nexus5 - lg g2 ( ancak nexus5 kamera daha aşağılarda kalıyor g2 ye göre)

he birde şu var lg g2 ekranı 5.2" ancak 4.7" lik telefon ile aynı boyuta sahip . şuana kadar en fazla 4" cihaz kullanmış biri olarak bana küçük gelmeye başladı. ama emin ol gidip 5.2" olarak Z2 alsan bu kadar rahat olmaz elinde.

+ ayrıca g2 nexus5 tek elle kullanılabiliyor..

anlıyacagın üreticiler kamera+full donanımı bir arada sunduğu fazla model yok .. belki Z1 ve Z2 olabilir ama fiyat tuzlu ..

bu arada g2 kamerası da vasat değil . gayet iyi ancak gece veya karanlık ortamda flaşsız resim kalitesi gerçekten vasat...
 
b.k

b.k

Üye
Benim için performansı ve kamerası iyi olsun ekran çokta sıkıntı değil, mesela İphone 5 ekranı hoş hem tek el kullanışlı
Iphone 5 al bence pisman olmassın kamerada kesinlikle korkma arastıra bilirsin profesyonel kamerayla eş değer, performansı gayat iyi. Oyunlardada ustunluk sağlıyor, ekranı okadar küçük değil normal seni yormaz yada zorlamaz bence ideal bir ekran, android soyle acik boyle acik diyen arkadaslarda kullandiklari programlar belli baslidir bu programlari ip5 ilede kullana biliyorsun ucretli diyen arkadaslarin jb den haberleri yok sanirim, senin kullanicagin uygulamalarda bellidir zaten az cok tahmin ede biliyorum, yani android alsanda ayni islemi yapican ios alsanda emin ol bundan, ama hiz performans kamera diyorsan dusunmeden al ip5i
 
  • Beğen
Tepkiler: lg1967
b.k

b.k

Üye
Benim için performansı ve kamerası iyi olsun ekran çokta sıkıntı değil, mesela İphone 5 ekranı hoş hem tek el kullanışlı
Iphone 5 al bence pisman olmassın kamerada kesinlikle korkma arastıra bilirsin profesyonel kamerayla eş değer, performansı gayat iyi. Oyunlardada ustunluk sağlıyor, ekranı okadar küçük değil normal seni yormaz yada zorlamaz bence ideal bir ekran, android soyle acik boyle acik diyen arkadaslarda kullandiklari programlar belli baslidir bu programlari ip5 ilede kullana biliyorsun ucretli diyen arkadaslarin jb den haberleri yok sanirim, senin kullanicagin uygulamalarda bellidir zaten az cok tahmin ede biliyorum, yani android alsanda ayni islemi yapican ios alsanda emin ol bundan, ama hiz performans kamera diyorsan dusunmeden al ip5i
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Bırakın artık 5 i bence 5S alın. Sonucta birbirine yakın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt