3 Adımda: Sony Ericsson Flash Tema Yükleme

    Konu Sahibi
3 Adımda: Sony Ericsson Flash Tema Yükleme
Orjinal Kaynak:

AÇIKLAMA

Değerli Sony Ericsson Kullanıcıları; Ben Cigerxun.com sitesinin sahibi olarak ''Sony Ericsson Cep Telefonlarına Flas Tema Yükleme'' yi merak ettim ve ilk Olarak kendi W610i telefonumun üstünde yeni basit bir yükleme ortaya çıkarmak istedim ve sonuç mükemmel oldu. Hiçbir sorun yaşamadım...!

ÖNEMLi NOT
Değerli Sony Ericsson Kullanıcıları; Uygulamada yaşanabilecek tüm sorunlar kişinin kendisine aittir!

GEREKLİ DOSYALAR
Setool 2 Lite: -->
Swf(Flash) Dosyalar: -->
Tema Dosyalar: -->

FLASH TEMA YÜKLEME - RESİMLİ ve AÇIKLAMALI

Resim 1: Değerli arkadaşlar ilk önce Cep Telefonumuzun Hafıza Kartını ve SimKartını Çıkarıyoruz ve indirdiğimiz ''
Setool 2 Lite'' Programını Çalıştırıyoruz...

Resim: 1


************************************************** ****************

Resim 2: Şimdi Phone Type : Telefon Modelini seçiyoruz (1.TIKLA) , MISC Files: Buraya indirdiğimiz FLASH.zip Dosyasını Seçiyoruz (2.TIKLA) , Sağda FLASH Butonuna Basıyoruz (3.TIKLA) , FLASH Butonuna Bastıktan sonra Kapalı Haldeki Telefonumuzun '' C '' Tuşu basılı halde USB Kablosuna Bağlıyoruz ve Bekliyoruz...

Resim: 2

************************************************** ****************

Resim 3: Arkadaşlar Bekledik ve işte Sol Altta '' READY '' yazını gördük. işte hepsi bu kadar şimdi USB Kablosunu Telefonunuzdan çıkarıp telefonunuzun bataryasını çıkarıp takınız... ve
Tema Dosyalar: --> adresinden indirdiğiniz Tema Dosyalarını Telefonumuzun Tema Klasörüne Atıyoruz ve istediğimiz Temayı uyguluyoruz... Hepsi Bu Kadar

Resim: 3

************************************************** ****************

 
Tepkiler: punqermojo, aspawa64, pirana_bo ve 17 diğerleri

orijinjr

Üye
baba sağol ama bi sorun yaşamayız dimi
 

ilyas_56

Üye
kimse yuklememiş herhalde
yorum yazan yok yukleme sırasında sorun oluşma ihtimali yuksek galiba

--------------- Ekleme ---------------

3.link ölu (temalar)
 

zomzalak

Üye
tek 1 link çalışıyor:S
 

cololu

Üye
arkadaşlar 1. linki indirirken virüs pogramı uyarı veriyo
???? bilginize
 

karus3

Üye
arkadasım bişey sorcam ben Resim 2 de takıldım :S Orda Flash.zip dosyasını seçiniz yazıyorda ben flash dosyasını nerden bulcam download linklerinde yok hiçbiyerde yok yardım edermisin xD
 

dargmen

Üye
setool 2 prg nerden indirsen indir virüs prg ını kapatmak lazım dır kapatmazsanız gelmez zetan vırus gibi algılıyor sorun yok devam bişey olsaydı ben 20 kere falş attım bir hat olmadı
 

batıkan

Üye
3.link olmadan calısırmı
 
beyler bataryanın %100 dolu olması gerekir mi?
deneyen varmı çalışıyormu ?
 

batıkan

Üye
olm telefon açılmıyo nası yapcaz
 

filik333

Üye
k 750 ye de flash tema yükleyebiliyor muyuz?
 

batıkan

Üye
telefon açılmıyor denedim yardım edermisiniz garantiside bitmişti napmalıyım
ekleyin konusalım lasım bu telefon bana batikan_ozer@hotmail.com

--------------- Ekleme ---------------

k750yede olur ama benm gbi tel ölür
 
    Konu Sahibi
bak kardeşler ben kendim denedim sorunsoz oldu bakın resimdeki gibi yaparsanız hiç sorun yaşamassınız 2.ci linkte bulunanları indirip zip klasörüne çıkartın 3.linkteki ise bunları usb vb.gibi şeylerle telefona atcaksınız keisnlikle risksiz %100 tavsiyemdir

--------------- Ekleme ---------------

Sorunlarınız Varsa Hayalist65_@msn.com a ileti bırakırsınız
 
paşa c ye basılı mı tutcas ready yazana kadar???
 
güzel görünüyo ama ben denemiycem ii paylaşım teşekürler
 

batıkan

Üye
yav pc teli gormuo artık yapamamki bidaa nası yapcam teli acılmıoda yarım lütfen
 
falasha bastıktan sonra o yeşil şey baya bi doluyo bi sorun mu var
 
arkadaslar ben w660i@k530 kullanıyorum fakat benım tel cid 53 oldugu ıcın bu setool benım telı desteklemıyo ve bu temaları kuramıyorum lutfen yardım edın tesekkurler