Felix F.
Üye
3-5 Liraya Ezme Bi Telefon ?
Arkadaşlar 3-5 Liraya Sünepe ama Kullanışlı Bi Telefon Alıcam Markası Nokia yada Samsung Olması Tercihim Bende 5800XM Var Ama Onda Adam gibi mesaj yazamıyorum matbaada çalıştığım için bazen ellerim boyalı felan oluyor ekrana dokunamıyorum bunun içinde artık 5lira 10 lira makul bi fiyata telefon alıcam ne tavsiye edersniz yada satanınız varmı istanbul avrupa yakasında Şimdiden teşekkürler
Satanlar [email protected] eklesinler...
Satanlar [email protected] eklesinler...
güle güle kullan


