3-5 Liraya Ezme Bi Telefon ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Felix F.

Felix F.

Üye
    Konu Sahibi
3-5 Liraya Ezme Bi Telefon ?
Arkadaşlar 3-5 Liraya Sünepe ama Kullanışlı Bi Telefon Alıcam Markası Nokia yada Samsung Olması Tercihim Bende 5800XM Var Ama Onda Adam gibi mesaj yazamıyorum matbaada çalıştığım için bazen ellerim boyalı felan oluyor ekrana dokunamıyorum bunun içinde artık 5lira 10 lira makul bi fiyata telefon alıcam ne tavsiye edersniz yada satanınız varmı istanbul avrupa yakasında Şimdiden teşekkürler

Satanlar [email protected] eklesinler...
 


slowmen

slowmen

Üye
Köşe başındaki telefoncuya git benim gönderdigimi soyle sana nokia en eski modeli olanından versin :) güle güle kullan
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
5 liram yokki bende telefon alayım :bye:
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
10 Lira?
 
futbol123

futbol123

Üye
nokia 3310 yada sony ericson t250 alabilirsin
 

WitchKing

Üye
alma boşver 10 tl ye telefonmu var. 3310 a bile 20 tl diyolar :ehe:ehe
 
Emre-45

Emre-45

Üye
30 liraya 1110 lar var güzeldir.
 
mami24

mami24

Üye
hahaha sakız çikletjmi sandın sen 3310 lar bile 20 tl
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
3210 veya 3310 :D
 
djsalih91

djsalih91

Üye
Walla 10 tl ye tel yok geçen sordum 3310 na bile 40 tl dedi sanmayın ki özelliği yok diye ucuz olacak
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
5 tl ye hiç bişey alamazsın canım..
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
6070 buldum geçen 45 TL ye :D
 

kral00

Üye
bence kardeş nokıa 6100 al renkli ekran kızılötesi var polifonik güzel kullanışlı bi tel.
ben hataydaym burda 40-45 lira or ne kadar bilme sağlam bitane bulursan kaçırma derim
 
The CoRRe

The CoRRe

Üye
bnden sna bi kıyak git güngörendeki telefoncuya 3-5 liraya salih abi ayarlasın sna en kralndan bi ericson antenli filan :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
5 e bulamazsın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt