3.1.2 den 3.1.3 e yükseltme acilll!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

loveyou1289

Üye
    Konu Sahibi
3.1.2 den 3.1.3 e yükseltme acilll!!!
iyi akşamlar arkadaşlar.elimde jailbreak li iphone 3g var. 3.1.2 firmwaresi 3.1.3 e yükseltmek istiyorum. aradım ancak bulamadım işime yaricak bişeler. yardım edermisiniz nasıl yükseltebilirim?
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
netten teline uygun fw yi indir.sonra spiritjb.com dan spirit programını indir jailbreak yap.
 

loveyou1289

Üye
    Konu Sahibi
hocam indirdim ama nasıl kuracağımı bilmiyorum
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
pc den shift e basılı tutarak itunesden restoreye bas bir pencere açılır ordan 3.1.3 ü göster restore de kurulur.sonra spirit ile jailbreak yap.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt