Irfan Kaydirak
Üye
İphone 3G ios 3.1.3 cydia Sorunu
Merhaba arkadaşlar. İphone 3G mi performans sorunu nedeniyle ios 4.2 den 3.1.3 e düşürdüm performans artışı olur diye. Sonrasında da jailbreak yaptım cydia falan yüklendi ama cydia tam olarak açılmıyor. Açılnca Loading data diyor öyle kalıyor hiçbirşey yapamıyorum. 4.2 versiyonu da jailbreak liydi bi problem olmamıştı installious dan uygulamaları oyunları rahatça yükleyebiliyordum. 3.1.3 için yardım edebilecek var mı ? Amacım oyunların ve programların eski versyonlarını indirmek.
Şimdiden Teşekkürler.
Şimdiden Teşekkürler.
