Tavsiye 2g yi android e bedava verseler kullanmam

phasan

Üye
Opera . Dolpin tarayıcı kullandım girmedi 3g nerde çekiyor ilçe nin içinde çekiyor koyun hiçbir yerinde 3g yok hiçbir köyde yok
bazı koylerde koy nufusu az oldugu ıcın 3g baz ıstasyonu dıkmıyorlar bazıyerlerde ortak baz ıstasyonu bıle kullanabılıyorlar buda yogunluktan dolayı ınternet yavas gırmemıze neden oluyor not bızım koyde de ıyı cekıyor 3g
 
    Konu Sahibi
3 g ilçenin içinde çekmeye başladı hasta olmuştum çarşıya indim oh be dedim ama 1 saat çık
 
    Konu Sahibi



Benim canım 3g em
 

MaxipmaN

Üye
%98 kapsama alanın %70 olduğunu gosteren konu oldu bize