Eyvallah , Teşekkürlerimi sunuyorum ... Sizlerle birlikte günahsız nice senelere inşallah.

Eyvallah , Teşekkürlerimi sunuyorum ... Sizlerle birlikte günahsız nice senelere inşallah.
Salih Baba™;1386700' Alıntı:Günahsız nice senelere cok enteresan bir dilek oldu.....
Artık öyle bir devirde yaşıyoruz ki , her hareketimiz günah , bu yüzden yeni moda dilek bu olmalı , zaten dini hocalarda bunu söylüyorlar , ne kadar bu dileği dilersen , günah olan şeylerden o kadar uzaklaşırsın , enteresan olan şey ise bazı bilmediğimiz günahları kendimiz kavrayabiliyoruz.

Artık öyle bir devirde yaşıyoruz ki , her hareketimiz günah , bu yüzden yeni moda dilek bu olmalı , zaten dini hocalarda bunu söylüyorlar , ne kadar bu dileği dilersen , günah olan şeylerden o kadar uzaklaşırsın , enteresan olan şey ise bazı bilmediğimiz günahları kendimiz kavrayabiliyoruz.

