foton kuşagının insanlar üzerindeki olumlu etkisini görecegiz.Mayalar hesabı dogru yapmışlar ama bu olumsuz yönde olacagı anlamına gelmiyor bekleyip görelim korkuya kapılmadan sakin sakin
foton kuşagının insanlar üzerindeki olumlu etkisini görecegiz.Mayalar hesabı dogru yapmışlar ama bu olumsuz yönde olacagı anlamına gelmiyor bekleyip görelim korkuya kapılmadan sakin sakin
foton kuşagının insanlar üzerindeki olumlu etkisini görecegiz.Mayalar hesabı dogru yapmışlar ama bu olumsuz yönde olacagı anlamına gelmiyor bekleyip görelim korkuya kapılmadan sakin sakin
+1 katılıyorum / insanlar üzerinde olumlu etkileri olacağı söyleniyor, bu olursa ki çok ama çok şey değişir yani, teknolojiden tutun ki yaşama biçimine varana kadar hayırlısı bekleyelim bakalım
bu kıyamet nedense yıl sonlarında kopuyor sanki yıl ortasında kopamaz tövbe tövbeee kimse kıyamet tarihini bilemez elbette kıyamet kopacak alametleride vardır ama tarihi yoktur
Bu mayalar değil miydi bakire kurban eden? Yine bunların kralları değil mi sözde uydurma gök tanrısına penislerini kesip kanatmak suretiyle onlara sadakatını (ya da adını siz koyun) gösteren? Bırakalım bu işleri.
Bu mayalar değil miydi bakire kurban eden? Yine bunların kralları değil mi sözde uydurma gök tanrısına penislerini kesip kanatmak suretiyle onlara sadakatını (ya da adını siz koyun) gösteren? Bırakalım bu işleri.
foton kuşağında elektrik olmayacakmış vs bi kere böyle bir şey olacaksa önlem almanıza gerek yok çünkü zaten ölürsünüz.Beyninizin,kasınızın neyle çalıştığını sanıyorsunuz?
foton kuşagının insanlar üzerindeki olumlu etkisini görecegiz.Mayalar hesabı dogru yapmışlar ama bu olumsuz yönde olacagı anlamına gelmiyor bekleyip görelim korkuya kapılmadan sakin sakin
Bu mayalar değil miydi bakire kurban eden? Yine bunların kralları değil mi sözde uydurma gök tanrısına penislerini kesip kanatmak suretiyle onlara sadakatını (ya da adını siz koyun) gösteren? Bırakalım bu işleri.