'21 Aralık Kehaneti' Dikkat!!!

alyz

Üye
Dünyanın SIFIR HATTAN çıkışı
7 Şubat 2012'de
beklenmektedir ] bu konuyu açan kişiye sesleniyorum bu tarih ne oluyor anlamadım bu tarih geçti ?
 
Arkadaşlar bilgisine güveneceğim birinden duymuştum.Herkes diyor kıyamet Cuma günü gerçekleşecek diye,bende ramazan ayında kadir gecesinde cuma günü gerçekleşecek diye biliyorum.Öyle duymuştum yani.21 aralıkta dediğiniz gibi bir şeyler olabilir.Ama bu olaylar kesinlikle olmayacak.Ama bu tarihten çok şey değişeceğini tahmin ediyorum.
 

bboyQ7

Üye
Foton kuşağı deniyor bu olaya.Eğer doğruysa galaksimiz foton kuşağına girince insanlar zihin okuyabilecekmiş.

Abi o zaman kızlara nasıl bakıcaz
 
foton cagı gelecek buzul devri yaşanacak insanlar cok zeki olacak diye duymustum bende bi yerde bu daha gercekci olmus
 
saçmalık

21 aralıkta en uzun gece yaşancak diye hatırlıyorum sanki
 

zombaka

Üye
olursa benim ilk düşüneceğim şey kardeşim büşra olur herhalde
 
sacma sapan seyler bilime tamamen aykiri seyler
 

pfffbe

Üye
Nolursa olsun benim için farketmez. Kankalar toplanıp karanlıkta cuppa cuppa yaparız artık
 
Senaryo iyi de bu sıfır hat ne düşünmeyi yoran kısım mı
bu manyetik olayı bir iki sene öncesinden biliyorum ama o kadarda uzun süre değildir be
 
Tüh desenize doğum günüm karanlıkta geçeçek
 
Foton kuşağı deniyor bu olaya.Eğer doğruysa galaksimiz foton kuşağına girince insanlar zihin okuyabilecekmiş.

Abi o zaman kızlara nasıl bakıcaz

dert ettiğin şeye bak ya erkekler bu derdi de ortadan kaldırır sen merak etme
 

Mobilator

Emekli Yönetici
O gün şarjı tamamen doldurun bari
 
o değilde o gün korkudan hiç kimse sabahlara kadar uyuyamaz. herr şeyde aksiyon arıyoruz ne kadar iyi bir toplumuz biz böyle