yahudi olduğu için israilliler oy verebilir kazanma şansımız var![]()

katılıyorum oğuzhan'cım![]()

berbatötesi sondan birincilik vede 1. dakkikadan sonra değiştirip ankaralı namık dinliyorum harbiden bu ne yahu

tarabyada villası cafcaflı arabası her gün barlarda gezer istanbul hovardası![]()

hoba. Biter kırşehirin gülleri biter... Efendim.....![]()

İğrenç hoş bir tabir değil.İğrenç, ayrıca Türkiye'yi temsil edecek bir şarkının ingilizce olmasına da şiddetle karşıyım!
İğrenç, ayrıca Türkiye'yi temsil edecek bir şarkının ingilizce olmasına da şiddetle karşıyım!
+1 onca sanatçı varken bizimkiler de macera arıyolar resmenBu çocuğu neden seçtiler yaw
