Neverex
Üye
-
Konu Sahibi
-
Laguna bir önceki modelden farklı gibi görünse de çizgilerinden uzaklaşmamış. Konfor özelliklerine söylenecek sözüm yok. Motor özelliklerini göremediğim için yorum yapamıyorum. Ancak Renault muhtemelen önceki nesil Laguna motorlarını kullanacak. Son dönemde Renault'un yeni motor tasarladığı haberine rastlamadım.
Konu için teşekkürler.
ben sanmam önceki motoru kullansın. bu araba lüx. bence kullanılmaz........
arkadasım bu arabanın en alt modeli renultun sitesinde 57milyardan başlıyor hatırlatırım 40ml megane wermiyolar
aslında dışarıdan bakınca baya güzel görünüyor..Merhaba,Ben Dr. Cenk Şimşek,Genel Cerrahi uzmanıyım.2008 model Laguna 3 Dizel privilege arabam var.Size arabamla yaşadıklarımla ilgili ister şikayet denilsin,ister bilgi denilsin birşeyler anlatmak istiyorum.Arabanın 59000 TL değerinde olduğunu,bildiğiniz gibi üst segment olduğunu,lansmanında ise sınıfının ilk 3 üne girmesi amaçlı üretildiğini ve en sessiz arabası olacağını renault tarafından duyurulduğunu ifade etmek isterim.Sırasıyla sorunları sıralayayım;Öncelikle direksiyon ve vites derileri karardı,sonra tüm koltuklar tüylendi,sürücü koltuğu arka kaplaması çıktı,bozuldu,sunroof ayakları bozulduğundan sürekli ses yaptı,turbo hortumu delindi,bagaj arka kaplaması kenarları döküldü,sonra çözüm bulunamayan ve merkezce de arabanın özelliği olarak söylenen tıkırtı ve gürültü problemleri başladı.Klima kontrol tuşlarından ,ön kokpitten,sunrooftan ve koltuk başlarından kesilmeyen müzik sesini bile bastıran ve bende sürekli strese neden olan tıkırtılar başladı.Bunlar için defalarca renault servislerle,merkezle görüştüm birçok dosya açıldı ama çözüm bulunamadı ve sonunda olay araba bu elimizden birşey gelmiyora geldi.Size yazma nedenim ise üst sınıf araba almak isteyen ve 59000 TL vererek böyle bir araba almayı planlayanlara derginizce belki uyarıda bulunursunuz ve canlarının sıkılmasını önleyebilirsiniz.Araba bence sınıfının en gürültülü(bitmeyen sürekli başka taraflardan da eklenen tıkırtılar nedeniyle),en kötü işçilikli arabasıdır.İsteyen benimle temasa geçebilir,bilgilendirebilirim,hatta sürüş bile yaptırabilirim,tabi satana kadar.Bu arada arabanın satış ilanını verdim ama piyasası da çok düşük satamıyorum,elimde kaldı.Teşekkür ediyorum ve lütfen yanıtınızı bekliyorum.
04/02/2010
Op.Dr.Cenk Şimşek
05052165931
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?