2009'un En İyi Fotoğrafları

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Odysseus

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
2009'un En İyi Fotoğrafları








































 
  • Beğen
Tepkiler: Nillowa, Esendağlı, TuRkiShCowboy ve 3 diğerleri


Sidretül Münteha

Üye
Enterasan
Teşekkürler Adem.
 
abdulk4dir

abdulk4dir

Üye
ellerine sağlık
 

Darkness Lord

Üye
Süper Resimler. Teşekkürler
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Anlamlı ve mükemmel
Teşekkürler:oke:
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
İkinci resim çok güzel.
 
jackalx_06

jackalx_06

Üye
gerçekten güzel fotoğraflar eline sağlık.
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye


Bu fotoğraf oldukça anlamlı..

Tabi diğer fotoğraflar da birbirinden güzel..

Teşekkürler. :oke:
 
Odysseus

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim arkadaşlar
 
my immortal

my immortal

Üye

Bu resim çok güzel bence:)çok güldüm o damatların hali ne ya yazık daha evlenmeden:):)
 
OGUZ_87

OGUZ_87

Üye
harika yaaa süper
 
Penelope

Penelope

Üye
Tubacığıma katılıyorum. Yazık hallerine bak :) Bu arada hepsi çok güzel canım ellerine sağlık .
 
my immortal

my immortal

Üye
Umarım bizim damatlarımız böle surat asmazlar o gunde demi Vildancım:)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici


bu çok güzeldi :ehe Farkına varmışlar ama çok geç artık :ehe
 
Penelope

Penelope

Üye
Kuzum benim oyyy
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
bazı resimlerçok anlamlı
 
my immortal

my immortal

Üye
o günkü giydiğimiz ayakkabıları görünce ikiside kuzu olur kuzu :ehe

Ben kıyamam ya yok korkmasınlar ilk gunden benim biriciğim zaten kuzu gibi:):):)

Nerde bayan orada dedikodu : ?

Ya Adem kardeşim ne dedikodusu biz öle dertleşiyoruz:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt