bak ben sana şunu diyeyim .. x6 kullanıyordum ve HACK li olarak v31 sürümü kullanıyordum bildiğin hack modifiyeli olarak telefonum yere düştü dokunmatiği bozuldu direkt kvkya verdim ... dokunmatiğini garanti dahiline aldılar ve v31 orjinal fw kurdular verdiler ... düşün artık