2-2=3-3 değildir !!"

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mcnpl4

Üye
iyi de sadeleştirme yaparsan sayılar değişir bu çok normal. 2-2'yi 2ye cevirdi.
 
ama işlem yapmıyoruz ki sadelestirmek için ?? O zaman en başta 2-2=0,3-3=0 diye baştan işlemi yapardık bunu matematik profesörleri bile açıklayamamış ayrıca
bunda açıklanamayacak pek bi şey yok.sadeleştirme yaparken 0 ile sadeleştirme yapamazsın,bunu matematikçilerin çok azı söylüyo.profesörlük bi olay yok bunda.
 
Sadeleştirdiğinde her zaman bir kalır
 

fall.en

Üye
ya derine girmeyin eşit işte
 

cortex47

Üye
ama işlem yapmıyoruz ki sadelestirmek için ?? O zaman en başta 2-2=0,3-3=0 diye baştan işlemi yapardık bunu matematik profesörleri bile açıklayamamış ayrıca

yuh be arkadaşım. ben üniversite öğrencisi olarak açıklayayım sana durumu o zaman. (1-1)'leri sadeleştiremezsin. çünkü matematikte 0'lar sadeleşmez.


- - - Eklendi - - -


olay böyle değil. (1-1)'ler 0 olduğundan dolayı sadeleşemez. ayrıca 2/0 ve 3/0, 0 değildir. bir sayıyı 0'a bölersen sonuç tanımsızdır. 0'ı bir sayıya bölersen sonuç 0'dır.
 

tcfb

Üye
abi 2 = 3 ne yaa .

2-2 = 0
3-3 = 0

Bunu hangi profesör çözemiyosa getir onla bi konuşayım.
 

Superfan

Üye
Bir sayının 0'a bölünmesi tanımsızdır.Hiç bir şey yapamazsın tanımsızla.

- - - Eklendi - - -

Bir sayının 0'a bölünmesi tanımsızdır.Hiç bir şey yapamazsın tanımsızla.


- - - Eklendi - - -

1=2 diye bir şey de vardı xD
 

balcolu

Üye
O zaman 3.0=4.0 olurdu. Sıfırlar birbrini götürürdü. O zaman 3=4 olurdu. Yani 0 hiç bi zaman sadeleşmez. Sen 0 ı sadeleştrmissin[2(1-1) > 1-1=0 çkarılacak sonuç:0 sadeleşmez canimm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...