1nisan şakası mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

uluirmakli

Üye
    Konu Sahibi
1nisan şakası mı ?
arkadaslar vodafon ve turcell hattım da liraya gececek diye sıfır kontörüm var dı dün sabaha kadar herkesi aradım hiç kesinti olmadan bedava konuştum iyiki liraya geçildi:ehe:ehe
 


serif0127

Üye
fazla sevinme acısını çıkarırlar kimi bedavaya konuşturdularki
 
ilo53

ilo53

Üye
Dun aksam 23.50de sistmde hata vardı aradım arkadsı bedavamda vardı konştk 30dk şmdi bi baktım kntr fln gtmemş
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Bende konuştum saatlerce
 
arslansem

arslansem

Üye
Benim haberim vardı ama kullanmayı unutmuşum :ehe
 
Uzmandede

Uzmandede

Üye
Benim haberim yoktu ama keşke olsaydı :ağlarım:
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
avea vodafonda acik devam ediyor mu acil bilgi :ehe
 
Yarali59

Yarali59

Üye
Senin adına sevindim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt