adil123321
Üye
-
Konu Sahibi
-
arkadasim biraz ihtiyaclarinizi yazar misiniz?500tane var su konudan
Hayır şu an S4 derim ya da nexus olmazsa Note 2. Note 2 nin kalem olayı çok güzel. S4 ün ise dounmama olayı Note 3 5.9 inch tablet gibi berbat. Özelliklerini bilemem ama s4 veya nexus ya da note 2. İlk Nexus 4 e 4.3 çıkacak google batmadığı sürece nexus paranın hakkını verir. S4 veya Note 2 çok güzel.note 3 bekle derim tüm ihtiyaçlarını sorunsuzca karşılıyacaktir
iyi oyunlar oynamak istiyorum bide şarjı uzun süre gitse iyi olurarkadasim biraz ihtiyaclarinizi yazar misiniz?500tane var su konudan
sony xperia z al tartışmasız
sony xperia z al tartışmasız
bi çuval para verip tft ekranlı telefon almak olmaz
Burada tarafsız bir yorum bekleme kardeşim neymiş işlemci iyiymiş! onun batarya az gidiyormuş bununki fazla gidiyormuş android ios vs vs özellik istiyorsan tabiki bedeli olacak önce çok para sonra batarya problemi ben iphone5 kullanıyorum her gece şarj ediyorum çünki 30 saat gitmiyor yani bütün akıllı telefonları her gece şarj ediyorsun. Benim tavsiyem eğer 4'' sıkıntı olmayacaksa IPHONE5 olur eğer 4'' sıkıntı olacaksa (Benim için büyük sıkıntı) galaxy s4 tavsiyemdir.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?