15 yaşından beri doğuruyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
    Konu Sahibi
15 yaşından beri doğuruyor
15 yaşından beri doğuruyor
Henüz 15 yaşında ilk çocuğuna hamile kaldığında anne ve babası şoke olmuştu. Ancak Susie Christian bebeğini kucağına aldığında, yaptığı açıklamayla ailesini bir kez daha hayal kırıklığına uğratmıştı.
İngiltere'nin Norwich kentinde yaşayan genç kadın ailesine 7 çocuk istediğini söyledi. Şu anda 24 yaşında olan Susie Christian hayalini gerçekleştirerek daha şimdiden 7 çocouk sahibi oldu. Kocası da çalışmadığı için devlet yardımıyla geçimini sağlayan anne 8'inci çocuğuna da hamile olduğunu açıkladı.

Devletten yılda 24 bin sterlin çocuk yardım parası olan Susie Christian'ın kocası eklem iltihabı hastası olduğu için çalışamıyor. Anne olmayı dünyanın en güzel mesleği olarak değerlendiren Christian, "Devlet yardımıyla yaşadığım için kimse beni kınamasın. Ev hanımı ve anne olmak bence dünyanın en güzel işi" dedi.

Genç anne, çocuklarına her istedikleri şeyi alamadıklarını ama buna rağmen huzurlu bir yaşamları olduğunu belirtti. Susie Christian şu anda tek sıkıntılarının hastalığından dolayı çalışamayan kocasına devlet tarafından verilen yardımın kesilmesi olduğunu da sözlerine ekled
 


Enes

Enes

Üye
ne enteresan insanlar var ya
 
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
    Konu Sahibi
bence de.
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Şimdiden 7 de daha sonra çok olacağını sanmıyorum..Eskiden 10-11 tane yapıyorlardı zaten.
 
_RYUK_

_RYUK_

Üye
kadın yakında futbol takımı kurar :)
 
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
    Konu Sahibi
aynen :)
 
tempestshine

tempestshine

Üye
maşallah :D
 

pelın_

öhh yanıı
 
lolaman

lolaman

Üye
Bize her ay Mart :D
 
.Murat.

.Murat.

Üye
devlet yardımı kesmese duyamayacaktık çoçuk sayısını
 
Superfan

Superfan

Üye
Dünyanın en küçük annesi.Afrikada.5 yaşında
 
Adilx05

Adilx05

Üye
Her Yıl Ortalama Bi Tane Olsa 70 Yaşına Kadar Yaşasa 55 Tane Çocuğu Olacak :aha:
İsimlerini Unutur Yeminle :kop:
 

55lim

Üye
Baba çalışmaya vakit bulamamıştır hem işsizde sayılmaz:D
 

MuhammedAliAKB

Üye
öhh be oha :oke: :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt