15/09/11 - Ve Mutlu Son . Symbian Anna 22.14 DE + 24.1 TR navifirmde + Ovi'de arkadaşlar :)

Sponsorlu Bağlantılar

slant1111

slant1111

Üye
ya c7 rm-675 frosty metal hakkında bilgi verin !!!!
 


mustimix41

mustimix41

Üye
telefonum bir gunde 2 yenilik gordu orji anna ve belleeeeee:)))
 

debug06

Üye
bunun için Türkçesi çıkmadı daha ama oda yolda.
yükleyen arkadaşlar var ama orjinali henüz gelmedi gelecek
 
ilkturk82

ilkturk82

Üye
yaw arkadaşlar belle nasıl yükleniyor?navifirmdeki 24.1 ne oluyor?
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
yaa arkadaslar flashlarken not found flan dye hata werdi phoenix niye acaba ??
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
arkadaslar phoenixten RM-596_MOO4.44.emmc.fbsx not found dye bi hata aldm...naviye baktm işaretki dosyalar arasnda o yok smdi onu indirip RM-596nın içine atıp öle denycem bsy olmaz dmi ??
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
phoenixten RM-596_MOO4.44.emmc.fbsx not found dye bi hata aldm...naviye baktm işaretki dosyalar arasnda o yok smdi onu indirip RM-596nın içine atıp öle denycem bsy olmaz dmi ??
 
WebStyle

WebStyle

Üye
arkadaslar phoenixten RM-596_MOO4.44.emmc.fbsx not found dye bi hata aldm...naviye baktm işaretki dosyalar arasnda o yok smdi onu indirip RM-596nın içine atıp öle denycem bsy olmaz dmi ??

O dosyayı indirmene gerek yok ki hocam. Sadece 8 dosyayı indirmek yeterli olacaktı. Bak az önce ben kurdum gayet sağlıklı çalışıyor. Hatta telefon daha stabil hale gelmiş. Biraz olsun hızlanma var..
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
kardes tmam da hata weryo phoenix o nye ??
 
time_shift

time_shift

Üye
phoenixten RM-596_MOO4.44.emmc.fbsx not found dye bi hata aldm...naviye baktm işaretki dosyalar arasnda o yok smdi onu indirip RM-596nın içine atıp öle denycem bsy olmaz dmi ??

şuan aynı sorunu bende yaşadım :S ne yapmamız lazım??
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
bi el atın arkadaslar gözünüzü seveyim
 
mustimix41

mustimix41

Üye
Yok estg :) son birşey daha sorayım daha önce 14.02 sürümüne flash attığım gibi atacağım sanırım. Bu 3.flashım olacak :d

http://www.maxicep.com/symbian-3-ge...atilir-n8-uzerinden-anlatilmistir-441267.html the orcunun burada anlattığı gibi masaüstüne RM-596 diye klasör açtım. Program Files\Phoenix\Products\RM-596 bu şekilde atacağım galiba.


aynn oyle daha once attıgın gibi atıyosun ben anna yukledim simdide belle ye gectim süper bişee:D tek dez avantajı ingilazca olmasıı suann :)))
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
kardes program tam flasha baslarken gelyo dmi hata ?
 
time_shift

time_shift

Üye
phoenixten RM-596_MOO4.44.emmc.fbsx not found navi den 8 dosya indirdim ve bu dosya içlerinde yok ama navide bu dosya var neden hata veriyo millet 8dosya ile halletmiş işini :s
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
kardes aynı sorun bende de war anlamadm gtti wala :s
 
gokturk_prensi

gokturk_prensi

Üye
Diğer dosyaları indirip deneyen oldumu ?
 


Üst Alt