15/09/11 - Ve Mutlu Son . Symbian Anna 22.14 DE + 24.1 TR navifirmde + Ovi'de arkadaşlar :)

Sponsorlu Bağlantılar

polluxea♪

polluxea♪

Üye
kardes bulamadm yaa...neyse artk indirp denycem olmazsa oviyi beklerm napym
 


dreamwalker1979

dreamwalker1979

Üye
arkadaslar phoenixten RM-596_MOO4.44.emmc.fbsx not found dye bi hata aldm...naviye baktm işaretki dosyalar arasnda o yok smdi onu indirip RM-596nın içine atıp öle denycem bsy olmaz dmi ??

o dosya 16 gb kendi hafızasının dosyası olsada olur olmasada böyle problem :-))onu firmware update dediğinde yazılımı sectikten sonra altta options kısmına bas orda en altta dediğin eksik dosya kırmızı işaretli olur onu seç delete de sonra ok den kapat büyük bir ihtimal phoenix 2011 versiyonunu kullnıyorsun sonra refurbishden yüklersin sorun vermez ok yoksa 1 gb dosya büyük yani uğraşmana gerek yok...
 
  • Beğen
Tepkiler: qrs
SilentOne

SilentOne

Üye
bnce birisi bunu resimli anlatsın yoksa baya sıkıntı çıkacak
 
time_shift

time_shift

Üye
RM-596_MOO4.44.emmc.fbsx not found hatası alıyorum bende ve baktım dosya 1.42 GB yuh :s
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
abi cok sagolasın eyw denyp yazarm cook sagol :)

----------Eklendi @ 02:06:38 ---------- Yazıldı @ 02:06:17 ----------

ewtt...

----------Eklendi @ 02:06:57 ---------- Yazıldı @ 02:06:38 ----------

denycem kardes olr inş
 
mustimix41

mustimix41

Üye
ingilazca zor olmuomu??

dayanamadım kurdum belleyi dostum :)) demistim tesekkur edicem die tesekkür ediorum guselmiş gercekten anan ya geri donus nasıl yapılır onu tam bilmiyorum yalnız yardımcı olurmusun
 
dreamwalker1979

dreamwalker1979

Üye
ha bu arada arkadaşlar tr versiyonu cıkmadı degilmi bana dark grey için lazım navifirm calışmıyor bende elinde german versiyonu türkçe secenekli olan varsa paylaşabilirmi dosyalarını.bu arada eksik dosyayı dediğim gibi yapın flashta sorun yaşamazsınız o hata için cok kafayı yedim yabancı sitede sagolsun cevabını almıştım sonuç başarmıştım ... :-))
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
ewt abi 2011 phoenix kullanıyorum
 
dreamwalker1979

dreamwalker1979

Üye
Hadı hayırlısı ;) bak telefoncuya dgl sana emanet edecem telefonu ona gore :d: phoenix in 2011 mi 2010 surumunu mu ındıreym ?

2011 kesinlikle kullanın ben 2010 da sorun yaşamıştım...
 
Türe

Türe

Üye
denizhan sen o dosya eksıklıgı sorununu nasl hallettn ?
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
Hadı hayırlısı ;) bak telefoncuya dgl sana emanet edecem telefonu ona gore :d: phoenix in 2011 mi 2010 surumunu mu ındıreym ?
2011 sürümü indir kur eski sürüm varsa kaldır kayıt defterinden falan sil
 
time_shift

time_shift

Üye
RM-596_MOO4.44.emmc.fbsx hatasına çözüm yok mu ? dosyayı silmek için options kısmı yokki :S
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
denizhan sen o dosya eksıklıgı sorununu nasl hallettn ?
bende öyle bi hata olmadı ki ölü flaş attım normal flaşta attım konularda anlatılanları denildiği gibi yaptım oldu artık ezbere yapyorum :)

----------Eklendi @ 02:14:12 ---------- Yazıldı @ 02:13:07 ----------

ölü flaş atıyorsanız dead usb işaretledikten sonra aktif oluyor options
 
Türe

Türe

Üye
aman hacım denk olsun da nasıl olursa olsun :d: oglen ustu mesaj atarm sanırm :oke: pekı hard format atmama gerek var mı flas oncesı ;)
 
engin_erg

engin_erg

Üye
arkadaşlar anna'dan sonra dayanamadım belle'yi yükledim tek kelime ile şahane
 


Üst Alt