Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
15/09/11 - Ve Mutlu Son . Symbian Anna 22.14 DE + 24.1 TR navifirmde + Ovi'de arkadaşlar :)
Sponsorlu Bağlantılar
slant1111
Üye
ya c7 rm-675 frosty metal hakkında bilgi verin !!!!
mustimix41
Üye
telefonum bir gunde 2 yenilik gordu orji anna ve belleeeeee))
debug06
Üye
bunun için Türkçesi çıkmadı daha ama oda yolda.
yükleyen arkadaşlar var ama orjinali henüz gelmedi gelecek
ilkturk82
Üye
yaw arkadaşlar belle nasıl yükleniyor?navifirmdeki 24.1 ne oluyor?
polluxea♪
Üye
yaa arkadaslar flashlarken not found flan dye hata werdi phoenix niye acaba ??
arkadaşım istersen ben bağlanayım pcne yapayım iki dak?
polluxea♪
Üye
arkadaslar phoenixten RM-596_MOO4.44.emmc.fbsx not found dye bi hata aldm...naviye baktm işaretki dosyalar arasnda o yok smdi onu indirip RM-596nın içine atıp öle denycem bsy olmaz dmi ??
phoenixten RM-596_MOO4.44.emmc.fbsx not found dye bi hata aldm...naviye baktm işaretki dosyalar arasnda o yok smdi onu indirip RM-596nın içine atıp öle denycem bsy olmaz dmi ??
arkadaslar phoenixten RM-596_MOO4.44.emmc.fbsx not found dye bi hata aldm...naviye baktm işaretki dosyalar arasnda o yok smdi onu indirip RM-596nın içine atıp öle denycem bsy olmaz dmi ??
O dosyayı indirmene gerek yok ki hocam. Sadece 8 dosyayı indirmek yeterli olacaktı. Bak az önce ben kurdum gayet sağlıklı çalışıyor. Hatta telefon daha stabil hale gelmiş. Biraz olsun hızlanma var..
phoenixten RM-596_MOO4.44.emmc.fbsx not found dye bi hata aldm...naviye baktm işaretki dosyalar arasnda o yok smdi onu indirip RM-596nın içine atıp öle denycem bsy olmaz dmi ??
aynn oyle daha once attıgın gibi atıyosun ben anna yukledim simdide belle ye gectim süper bişee tek dez avantajı ingilazca olmasıı suann ))
polluxea♪
Üye
kardes program tam flasha baslarken gelyo dmi hata ?
time_shift
Üye
phoenixten RM-596_MOO4.44.emmc.fbsx not found navi den 8 dosya indirdim ve bu dosya içlerinde yok ama navide bu dosya var neden hata veriyo millet 8dosya ile halletmiş işini