phoenix de ne sorunla karşılışıyorsun kardeşim? yardımcı olurum belki. bi de jaf var ama ben 5800 onla flaş atıyorum bu nasıl olur bilmiyorum aynı şekilde oluyor mu acaba .s
kardeşim teşekkürler öncelikle, benim problem yaşadığım nokta "..." butonuna bastığımda hep hata alıyorum yerlerini tanımıyo phoenix neden bi tek bende böyle oluyo galiba
kardeşim teşekkürler öncelikle, benim problem yaşadığım nokta "..." butonuna bastığımda hep hata alıyorum yerlerini tanımıyo phoenix neden bi tek bende böyle oluyo galiba
bence şuan flaş atma kardeşim büyük ihtimal bu hafta sonuna kadar türkçesi gelicek öyle atarsın olmadı sorunu tam olarak anlamadım ama phoenix yardımcı program yardımıyla kaldırıp kayıt defterinde falan dosyları silip navifirmden dosylarını indirip dead flaş at istersen herşeyi baştan bi şekilde istersen ben senin pcne bağlanıp yapabilirim.. yarın akşam..
bence şuan flaş atma kardeşim büyük ihtimal bu hafta sonuna kadar türkçesi gelicek öyle atarsın olmadı sorunu tam olarak anlamadım ama phoenix yardımcı program yardımıyla kaldırıp kayıt defterinde falan dosyları silip navifirmden dosylarını indirip dead flaş at istersen herşeyi baştan bi şekilde istersen ben senin pcne bağlanıp yapabilirim.. yarın akşam..
arkadaşlar dead usb flashing nasıl yapılıyor yani bizim n8 i kvk yapamayıp geri verdi şimdi nasıl kurtarabiliz yardımcı olabilecek arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum aşamaları nelerdir neler yapmak lazım ben denedim phoenix hata verdi (RM-596 /DP1.0 / DP2.0 ) gibi
ben telefonu mu flaşlerken hata oldu dead flaş atmayı bilmiyordum o zaman da bana teamwiwerdan bağlanıp birisi yapmıştı. şimdi öğrendim kendim yapıyorum
ben telefonu mu flaşlerken hata oldu dead flaş atmayı bilmiyordum o zaman da bana teamwiwerdan bağlanıp birisi yapmıştı. şimdi öğrendim kendim yapıyorum