XER01
Üye
Foruma isyan ediyorum ki alacak olanlar görsün Nokia nım güncelleme rezaletini.isyanını nokia kanallarına et belki bir işe yarar
Adamlar Türkçe Belle tanıtımını yapıyor ama Türkçe Anna hala test ediliyor? Garip bi durum yaw
AмσηR@;3817727' Alıntı:dostum bak symbian^3 diye birsey tanıtıldı.
Bu sürekli geliştirilecek güncelleme olacak bir isletim sistemiydi.
O zaman piyasada windowsla anlasma falan yoktu piyasada.
Dedik nokia harbi bu sefer duracak symbian arkasında ve süper birsey olacak.
Ama öyle olmadı malesef.Suan yani bilmem kaç aydır Anna anna diye hayallerle birçok arkadas bekledi.
Yani bna 3310 varmıs güncelleme çıkıp mutlu olacak olmayacak diye anlatma.
Ben symbian^3 ün sürekli güncellemeler olacagını bildigim ve güncel tutulacagını bildigim için aldım
Eger windowsla anlasacagını bilseydim asla böyle bir hata yapmazdım.
Suan bekliyoruz Anna ileride belle bakalım ne kadar başarılı olacaklar.
Sabah akşam ara benım için sorun degil, bütün dünya ile aynı anda türkiyede çıkabilrdi.
Herkes cıktı kullandı bizler mal mal bekilyoruz Türkiye hatasıymıs falan filan.
Nokia bu kadar bir marka mıydı.
Baştan arastırmadılar mı herseyi? Onca reklam artistlik neden yaptılar.
Geç bu işleri hocam.
Nokia bitmesede insanların cogunun gözünde symbian bitti.
Siz ve çogu arkadas eilnizde symbianlı telefonlar oldugu için savunacaksınız yada kendınızı öyle savunma durumunda görüyorsunuz.
Telefon iyi süper ama symbian yok arkadas bitti.
Olumsuz eleştirileride bundan sonda umarım sindirererk sakince düşünerek cevaplarsınız.
Olumsuz eleştiri yapanları yürü git senın işin yok burada demeyin.
İsteyen istedigini der konusur.
madem bukadar şikayetçisin değiştir kardeşim telefonunu bir isyanın varsada onlara söyle burda kimse sizin isyanınızi dinlemek zorunda değil hem dinlese ne yapabilir ha telefnunla ilgili bilmek istediğin bir şey varsa burada herkez yardımcı olur ama adamların morali zaten 0 birde gelip inat yapar gibi her konuda moral bozulmaz
arkadasım düsüncelerine aynen katılıyorum.helal olsun süper yorum.böyle devam.senin de dedigin gibi devir akıllı tlf devri o kadar para veriyoruz bi güncellemeyi sunamadılar.yazıklar olsun nokia sana yazıklar...AмσηR@;3817727' Alıntı:dostum bak symbian^3 diye birsey tanıtıldı.Bu sürekli geliştirilecek güncelleme olacak bir isletim sistemiydi.O zaman piyasada windowsla anlasma falan yoktu piyasada.Dedik nokia harbi bu sefer duracak symbian arkasında ve süper birsey olacak.Ama öyle olmadı malesef.Suan yani bilmem kaç aydır Anna anna diye hayallerle birçok arkadas bekledi.Yani bna 3310 varmıs güncelleme çıkıp mutlu olacak olmayacak diye anlatma.Ben symbian^3 ün sürekli güncellemeler olacagını bildigim ve güncel tutulacagını bildigim için aldımEger windowsla anlasacagını bilseydim asla böyle bir hata yapmazdım.Suan bekliyoruz Anna ileride belle bakalım ne kadar başarılı olacaklar.Sabah akşam ara benım için sorun degil, bütün dünya ile aynı anda türkiyede çıkabilrdi.Herkes cıktı kullandı bizler mal mal bekilyoruz Türkiye hatasıymıs falan filan.Nokia bu kadar bir marka mıydı.Baştan arastırmadılar mı herseyi? Onca reklam artistlik neden yaptılar.Geç bu işleri hocam.Nokia bitmesede insanların cogunun gözünde symbian bitti.Siz ve çogu arkadas eilnizde symbianlı telefonlar oldugu için savunacaksınız yada kendınızı öyle savunma durumunda görüyorsunuz.Telefon iyi süper ama symbian yok arkadas bitti.Olumsuz eleştirileride bundan sonda umarım sindirererk sakince düşünerek cevaplarsınız.Olumsuz eleştiri yapanları yürü git senın işin yok burada demeyin.İsteyen istedigini der konusur.
arkadasım düsüncelerine aynen katılıyorum.helal olsun süper yorum.böyle devam.senin de dedigin gibi devir akıllı tlf devri o kadar para veriyoruz bi güncellemeyi sunamadılar.yazıklar olsun nokia sana yazıklar...AмσηR@;3817727' Alıntı:dostum bak symbian^3 diye birsey tanıtıldı.Bu sürekli geliştirilecek güncelleme olacak bir isletim sistemiydi.O zaman piyasada windowsla anlasma falan yoktu piyasada.Dedik nokia harbi bu sefer duracak symbian arkasında ve süper birsey olacak.Ama öyle olmadı malesef.Suan yani bilmem kaç aydır Anna anna diye hayallerle birçok arkadas bekledi.Yani bna 3310 varmıs güncelleme çıkıp mutlu olacak olmayacak diye anlatma.Ben symbian^3 ün sürekli güncellemeler olacagını bildigim ve güncel tutulacagını bildigim için aldımEger windowsla anlasacagını bilseydim asla böyle bir hata yapmazdım.Suan bekliyoruz Anna ileride belle bakalım ne kadar başarılı olacaklar.Sabah akşam ara benım için sorun degil, bütün dünya ile aynı anda türkiyede çıkabilrdi.Herkes cıktı kullandı bizler mal mal bekilyoruz Türkiye hatasıymıs falan filan.Nokia bu kadar bir marka mıydı.Baştan arastırmadılar mı herseyi? Onca reklam artistlik neden yaptılar.Geç bu işleri hocam.Nokia bitmesede insanların cogunun gözünde symbian bitti.Siz ve çogu arkadas eilnizde symbianlı telefonlar oldugu için savunacaksınız yada kendınızı öyle savunma durumunda görüyorsunuz.Telefon iyi süper ama symbian yok arkadas bitti.Olumsuz eleştirileride bundan sonda umarım sindirererk sakince düşünerek cevaplarsınız.Olumsuz eleştiri yapanları yürü git senın işin yok burada demeyin.İsteyen istedigini der konusur.
arkadasım düsüncelerine aynen katılıyorum.helal olsun süper yorum.böyle devam.senin de dedigin gibi devir akıllı tlf devri o kadar para veriyoruz bi güncellemeyi sunamadılar.yazıklar olsun nokia sana yazıklar...AмσηR@;3817727' Alıntı:dostum bak symbian^3 diye birsey tanıtıldı.Bu sürekli geliştirilecek güncelleme olacak bir isletim sistemiydi.O zaman piyasada windowsla anlasma falan yoktu piyasada.Dedik nokia harbi bu sefer duracak symbian arkasında ve süper birsey olacak.Ama öyle olmadı malesef.Suan yani bilmem kaç aydır Anna anna diye hayallerle birçok arkadas bekledi.Yani bna 3310 varmıs güncelleme çıkıp mutlu olacak olmayacak diye anlatma.Ben symbian^3 ün sürekli güncellemeler olacagını bildigim ve güncel tutulacagını bildigim için aldımEger windowsla anlasacagını bilseydim asla böyle bir hata yapmazdım.Suan bekliyoruz Anna ileride belle bakalım ne kadar başarılı olacaklar.Sabah akşam ara benım için sorun degil, bütün dünya ile aynı anda türkiyede çıkabilrdi.Herkes cıktı kullandı bizler mal mal bekilyoruz Türkiye hatasıymıs falan filan.Nokia bu kadar bir marka mıydı.Baştan arastırmadılar mı herseyi? Onca reklam artistlik neden yaptılar.Geç bu işleri hocam.Nokia bitmesede insanların cogunun gözünde symbian bitti.Siz ve çogu arkadas eilnizde symbianlı telefonlar oldugu için savunacaksınız yada kendınızı öyle savunma durumunda görüyorsunuz.Telefon iyi süper ama symbian yok arkadas bitti.Olumsuz eleştirileride bundan sonda umarım sindirererk sakince düşünerek cevaplarsınız.Olumsuz eleştiri yapanları yürü git senın işin yok burada demeyin.İsteyen istedigini der konusur.
arkadasım düsüncelerine aynen katılıyorum.helal olsun süper yorum.böyle devam.senin de dedigin gibi devir akıllı tlf devri o kadar para veriyoruz bi güncellemeyi sunamadılar.yazıklar olsun nokia sana yazıklar...AмσηR@;3817727' Alıntı:dostum bak symbian^3 diye birsey tanıtıldı.Bu sürekli geliştirilecek güncelleme olacak bir isletim sistemiydi.O zaman piyasada windowsla anlasma falan yoktu piyasada.Dedik nokia harbi bu sefer duracak symbian arkasında ve süper birsey olacak.Ama öyle olmadı malesef.Suan yani bilmem kaç aydır Anna anna diye hayallerle birçok arkadas bekledi.Yani bna 3310 varmıs güncelleme çıkıp mutlu olacak olmayacak diye anlatma.Ben symbian^3 ün sürekli güncellemeler olacagını bildigim ve güncel tutulacagını bildigim için aldımEger windowsla anlasacagını bilseydim asla böyle bir hata yapmazdım.Suan bekliyoruz Anna ileride belle bakalım ne kadar başarılı olacaklar.Sabah akşam ara benım için sorun degil, bütün dünya ile aynı anda türkiyede çıkabilrdi.Herkes cıktı kullandı bizler mal mal bekilyoruz Türkiye hatasıymıs falan filan.Nokia bu kadar bir marka mıydı.Baştan arastırmadılar mı herseyi? Onca reklam artistlik neden yaptılar.Geç bu işleri hocam.Nokia bitmesede insanların cogunun gözünde symbian bitti.Siz ve çogu arkadas eilnizde symbianlı telefonlar oldugu için savunacaksınız yada kendınızı öyle savunma durumunda görüyorsunuz.Telefon iyi süper ama symbian yok arkadas bitti.Olumsuz eleştirileride bundan sonda umarım sindirererk sakince düşünerek cevaplarsınız.Olumsuz eleştiri yapanları yürü git senın işin yok burada demeyin.İsteyen istedigini der konusur.
aynen şimdi 400 -500 tl verip android almam çünkü sdece android alıyon ne hd oyun var nede başka bişi alıcaksın bi htc yada glaksi s2 ona tonarla dokucen parayı android kullanmak odurmillet verebildiği paranın tam karşılığını almaya çalışıyor gönül ister ki herkes android işlemcili makine ler alsınlar ama on ları fiyat larını herkes biliyor ve herkes de şunu biliyor ki herkes ona verecek para yı bulamıyor o yüzden nokia düşük gelirli insan lar için ideal bir marka dır symbian da olsa
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?