Telefon Tavsiyesi 1400 tllik telefon

    Konu Sahibi
1400 tllik telefon
Beyler herkese iyi forumlar. Direk konuya gireyim 1400 tl kotam var. Hangi telefonu alayim. Nexus 5 mi iPhone 5 mi vs. oneriniz var mi?
 
İos istiyorsan iPhone 5 al farketmezse gmd elite veya nexus 5 al
 
    Konu Sahibi
Android almak istemiyorum ama iPhone 5 de bulur muyum o fiyata bilmiyorum
 

cortex47

Üye
Nexus 5 veya LG G2, arayüzüne bağlı olarak. Hangisi hoşuna giderse. Donanımsal olarak eşit gibiler, hatta eşit bile olabilirler, emin değilim. Ama Nexus 5'in stock ROM olması dolayısıyla performans daha yüksek ama LG'nin de kendince artıları var. Benim tercihim LG G2'den yana
 
Tepkiler: mehsevim ve tatar1926

ferit.61

Üye
Arkadaşım,

İçimden geldiği gibi direkt diyeyim, arayüz olarak göreceli belki beğenmeyebilirsin ama kendimce kesimlikle LG G2.
Herşeyi ile mükemmele yakın cihaz, Nexus deli cihaz ama LG nin kendine has sanırım özelliği daha fazla.
Bunları yazarkende bilgi amacıyla, N9, Lumia 820, Lumia 925, Note 2 kullanmış bir arkadaşın olarak yazıyorum.
 
1400e sıfır ip5 bulmak biraz zor

Nexus5 her türlü iş görür tertemiz pürüzsüz bir arayüz güncelleme desteği samsungdan uzak dur yeter
 
ikiside lg
 
Tepkiler: mehsevim
Sony Xperia z1 öneririm sıfırını 1550 tl ye aldım :-)
 

Invoke

Üye
Arayüzden bahsediyorsanız ikisi de lg demek yanlış olur.
Bu sefer uzatarak Nexus 5 daha iyi demeyeceğim. Kısaca tavsiye edip geçeceğim.
 
Tepkiler: muhammettvurucu

fk555897

Üye
iPhone 5 bulabilirsen tabi ki daha iyi ama bulamazsan LG Nexus 5 almanı öneririm.
 
    Konu Sahibi
Beyler yorumlar icin tsk. Butcemi 2000 tlye kadar arttirdim. iPhone 5s aliyorum
 
Tepkiler: hsynkckygcı@
samsung kullanıyorum ama iphone yi tavsiye ederim