Telefon Tavsiyesi 1400 tl ye kadar tel tavsiye

Sponsorlu Bağlantılar

gölgee_65

gölgee_65

Üye
    Konu Sahibi
1400 tl ye kadar tel tavsiye
arkadaşlar öncelikle herkese iyi forumlar.
geçen hafta yurt dışı kayıtlı telim (note 2) sattım ve telsiz kaldım.
limit 1400 tl ye kadar bana tavsiye edeceğiinz tüm modellere açığım.
telde en çok yaptığım facebook whats up gibi sosyal sitelerden hiç çıkmam. paso müzik dinlerim ve aşırı olmamakla bitlikte oyun oynarım ( asfalt 8, fifa gibi)
bu yüzden alacağım telin özelikle batarya perfonması ve ses kalitesi çok iyi olmalı olmalı. internet deneyimi de tabi.
yurt dışı m8 veya lg g3 gibi telleri de o fiyatların altında alabirim aslında ama 2 yıl kullanmak istiyorum en az. güncel olması da önemli.
sizce hangisini almalıyım. ( g2 g3 m7 m8 note3 z2 huwaei g7 desire 820 vs)
 


Ozan

Ozan

Admin
LG G3 zaten şu an üst düzey özellikleriyle sizi uzun bir süre yarı yolda bırakmayacak düzeyde bir cihaz fiyatı da artık oldukça uygun sizin bütçede alınabilir. Alternatif olarak Asus Zenfone 2 de uygun fiyatla çıkacağı söyleniyor ancak aceleniz yoksa bekleyebilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
sebo7

sebo7

Üye
z2 derim başka bişey demem gitti gidiyorda 1300 e var
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Xperia Z2, one m8, note 3, g2. Bunlar arasında alın birini karar sizin
 
sebo7

sebo7

Üye
LG G3 zaten şu an üst düzey özellikleriyle sizi uzun bir süre yarı yolda bırakmayacak düzeyde bir cihaz fiyatı da artık oldukça uygun sizin bütçede alınabilir. Alternatif olarak Asus Zenfone 2 de uygun fiyatla çıkacağı söyleniyor ancak aceleniz yoksa bekleyebilirsiniz.
eşime z2 aldım en yakın arkadasımada g3 aldım tasarım falan g3 iyi ama kalite bakımından z2 fark atıyor bence
 
Polymath

Polymath

Üye
Eger batarya performansi diyorsan kesinlikle g7. Ama butce fazla oldugu icin alabilirsen sony z2. Ben g7 kullaniyorum memnunum.. Bataryasina hayranim..
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
    Konu Sahibi
z2 için ısınma ve boğuk ses sorunu var diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum ama
g3 de şebeke ve kasma sorunu var diyorlar bu yüzden soğudum ondan
 
Polymath

Polymath

Üye
Arkadasta z2 var oyle bir sorun soylemedi hic. 950 tl ye hatta 900e kadar g7 bulabilirsin. Face whatsup vs bu durumlarda en iyi bataryalardan birisi bu telefonda..
 
  • Beğen
Tepkiler: gölgee_65
Buğra

Buğra

Admin
Xperia Z2 ve HTC One E8 tavsiye ederim
Kliksa da xperia z2 1299 + 100Tl bonus
HTC one e8 ise 1399TL

G3 önermem çünkü pil ve ısınma dert 2K ekran çok sıkıntı yaratıyor performans olarakta
 
  • Beğen
Tepkiler: gölgee_65
Invoke

Invoke

Üye
XZ2 ya da

Note 3 ne kadara gidiyor bilmiyorum ama Note 2'den sonra bence en iyisi Note 3 olur. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
gölgee_65

gölgee_65

Üye
    Konu Sahibi
Arkadasta z2 var oyle bir sorun soylemedi hic. 950 tl ye hatta 900e kadar g7 bulabilirsin. Face whatsup vs bu durumlarda en iyi bataryalardan birisi bu telefonda..
peki g7 alırsam gerek servis konusunda gerek güncelleme konusunda sıkıntı yaşamam mı??
bir de o telin sar degeri baya yüksekmiş
Xperia Z2 ve HTC One E8 tavsiye ederim
Kliksa da xperia z2 1299 + 100Tl bonus
HTC one e8 ise 1399TL

G3 önermem çünkü pil ve ısınma dert 2K ekran çok sıkıntı yaratıyor performans olarakta
evet g3 öyle 2k ekran sıkıntı bence. peki desire serisi nasıl sence??
 
Buğra

Buğra

Admin
Deşifre 820 de snap615 var

Xperia z2 de snap801 ve amiral gemisi yani :)

Dediğim gibi şuan o fiyata ondan iyisi yok
Kamera pil performans
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
    Konu Sahibi
Deşifre 820 de snap615 var

Xperia z2 de snap801 ve amiral gemisi yani :)

Dediğim gibi şuan o fiyata ondan iyisi yok
Kamera pil performans
yani z2 al her konuda tatmin olurum diyorsun. ama onun da tasarımı pek hoşuma gitmedi :(
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
    Konu Sahibi
daha çok e8 ve z2 arasında kaldım. hangisi pil ve müzik ve oyun deneyimi konusunda daha tatmimkar durur sizce??
 
MrSlime

MrSlime

Üye
z2
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
daha çok e8 ve z2 arasında kaldım. hangisi pil ve müzik ve oyun deneyimi konusunda daha tatmimkar durur sizce??
Ses olarak M8 daha iyidir ama genel olarak aynı sayılırlar. O yüzden burda devreye Fiyat/Performans giriyor. Burda da kazanan Z2 oluyor.
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
    Konu Sahibi
Ses olarak M8 daha iyidir ama genel olarak aynı sayılırlar. O yüzden burda devreye Fiyat/Performans giriyor. Burda da kazanan Z2 oluyor.
ses konusunda ve stabilite de htc tavsiye ediliyor genelde. ama sony de yabana atılacak bir cihaz değil yani. iyice karasız kaldım yani :hmmm
 
Polymath

Polymath

Üye
peki g7 alırsam gerek servis konusunda gerek güncelleme konusunda sıkıntı yaşamam mı??
bir de o telin sar degeri baya yüksekmiş

evet g3 öyle 2k ekran sıkıntı bence. peki desire serisi nasıl sence??

Dostum Android 5 alacağını resmi olarak duyurdu. Biraz gec alabilir. Zaten geç alsın sorunlu alacaksa hiç almasın.. Ayrıca Servisi kvk garantili sıkıntı olacağını sanmıyorum. SAr değeri akıllı anten teknolojisi yüzünden yüksek. Yani normal kullanımlarda çok çok düşük. Örneğin zor koşullarda telefonun zor çektiği bölgelerde ikinci anten devreye girerek sar değeri yükseliyor. Ayrıca ıphonelarında sar degerı yuksek. Avrupa standartları 1.5 sınırı var.
 
sebo7

sebo7

Üye
Z2 tasarimi basta goze batiyor ama alici gozuyle baktinmi insanin hosunada gitmio degl. Piyasadaki telefon tasarimlari hemen hemn ayni koseler oval ama z2 farkli gelio :) birde isinma sorunu akli olan her telefonda var. Ayrica telefon toz ve suya dayanikli oldugu icin dogal olarak havasiz kalio yani isinma gayet normal.
 


Üst Alt