[1320 KULLANANLAR] Cihazınız Çok Isınıyor Mu?

  • 15 Ağustos 2014
  • 1203 Okunma
  • 17 Cevap

  1. Genel konuda yazılar hızlı akıyor, onun için yeni konu açma gereği gördüm.

    Daha önce söylemiştim, 8.1 yükledim. Cihaz acayip ısındı, hiç de bir şey yapmadan. 3G açıktı, wifi açıktı. Mağazadan uygulamalar indiriyordu sürekli reset reset reset... Kapattım soğuyunca tekrar açtım 10 dk dayanmıştır max. Yine restart... Açıldı bir daha... Bir daha... Developer sürümünden 8.0 black sürümüne dönünce sorun yok. Reset falan atmıyor. Zaten bir şey yaptığımız yok yani en azından durduk yere reset atmıyor. Ama yine de yarım saat 3G kullanalım, cihaz acayip ısınıyor. Sorum bu ısınma sizde de var mı? Tek yaptığımız da 3G ile facebook ve here maps kullannak oldu. Ve şebeke hep az çekiyor. Çok nadir fu ll çektiğini görüyorum. Şehir merkezinde dahi 3 diş ancak. Avea bile fu ll çekerken, Turkcell'in yarım çekmesi ve cihazın ısınması acaba cihaz sorunlu mu sorusunu düşündürdü bana. 1320 kullananlar durumlarını belirtirse sevinirim.
     


    Yazan: Invoke
    Mobil cihaz ile gönderdi
  2. Cyanın gelmesini bekleyin. Şuan herkeste bu halde.
     
    iPhone ile gönderdi
  3. Cyan bunu düzenleyen bir güncelleme değil ki ya da ben öyle biliyorum.
    Ama bekliyoruz yine de. :D
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  4. fena ısınıyor ya, ınstagramda çok uzun açık tutamıyorum, benim sadece gta da kapandı mecburen sildim oyunu ama tabi aşırı bir ısınma var telefondan soğutuyor beni elim bi garip oluyor
     
    The Benefit bunu beğendi.
  5. Ya ilk aldığımız hafta 8.0 da asphalt 8 oynardık 1-2 saat. Isınırdı ama reset falan yoktu. Sonraki haftalar nba jam, Boost 2, rayman fiesta run vs yükledim oynadım falan ısınması normaldi yani oyun oynuyoruz her cihaz ısınır ama sadece facebook'a girince de ısınınca artık bir sorun mu var diye düşünür oldum.

    Peki, şebeke çekimi nasıl sizde? Normal mi yoksa az mı çekiyor?
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  6. şebeke normalde wifi da sanki problem var
    ---
    çekimi güçsüz gibi
     
  7. bende lumia 930 var 8.1 yüklü olarak geldi şarj hiç dayanmıyor ve telefon felaket ısınıyor mesaj yazsam bile. Yani cyan da olan birşey bu umarım düzelir ilerleyen güncellemelerde.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  8. Sadece Nokia'lara özgü bir durum değil.1520 ve Htc One kullanıyorum ikiside felaket ısınıyor.Samsung Note 2'yi denedim ondada sonuç aynı.Fikrimce şu dış çevre sıcaklığıda aşırı yüksek.Biraz bununla bağdaştırıyorum :)
     
  9. @Ali Kurtaran ben de biliyorum her cihaz ısınıyor, ama bahsettiğim normal bir ısınma değil.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  10. Bende alalı 4 5 gün oldu ilk 2 gün normaldi pek bişey yoktu sonra 8.1 yükledikten sonra bişeyler oldu hatta guncellemeden sonra bi video açtım bayağı ısındı ekran dondu reset attı ondan sonraki günlerde cebimde bıle ısınıyor hiç bişede açık değil sim kartsız bakınca çok ısınmıyor yakacak derecede sım kart bence etkisi olabilir hatta bence guncellemenınde etkisi var yani hem donanımsal hem yazılımsal bir hata var telefonları geri toplatmaya kadar gidilebilir cidden normal bi ısınma değil bu şu mesajı yazana kadar bıle bayağı ısındı şarjdan sonra çıkardım bekledim soğumuştu hemen ısındı yine konuyu güncel tutalım lütfen
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  11. Evet, konu önemli bence de. 1320 kullananlar lütfen 8.1 cyandan sonraki durumlarını yazsınlar.

    Ben güncellemedim şuan hala 8.0 yüklü.

    Sim kart eski baya onu yeniletmem lazım bir ara.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  12. 8.1 Cyan yükledik bakalım. :D
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  13. sende ısınma veya diğer sorunlar olacak mı bakalım yazarsan seviniriz :)
     
  14. Daha 1 gün oldu ama şuan için sorun yok. Bir de wifi kullanıyorum 3G paketi doldu ancak öbür ay deneyebilirim ama önceden wifida iken de durduk yere ısınıp resetliyordu. Yarım saatte 5-6 kez resetleyince deli olmuştum. Şuan iyi umarım böyle devam eder.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  15. Cihaz alındıgında içinde tüm gereksiz şeyler açık oluyor onları kapatınca ısınma gidiyor keşke cihazın hızını kontrol edecek bi şey olsaydı bence 8.1 de telefonlar gereginden fazla hızda çalışıyor 2.2den 1 e indirebilirsek oyunlarda bi kasacagını düşünmüyorum zerrede ısınmaz cihaz
     
  16. Downclock ya da undervoltage özellikle undervoltage hiç sağlıklı şeyler değiller. Cihazı kararsızlığa sürüklüyor. Zaten cihaz sürekli max hızda çalışmaz. Önceden yazmıştım şuan sorun yok diye sanırım 2 haftayı geçkin bir zaman oldu 8.1 Cyan hala iyi i, gayet stabil, sorunsuz çalışıyor.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  17. max hızda çalışmıyor ama gereksiz yere kendini zorladıgı inkar edilmez sanırım :)
     
  18. Önceden öyleydi ama şu aralar(8.1 Cyan'dan sonra) ben sıkıntı görmüyorum. :D Bilmiyorum, umarım böyle devam eder.
     
Yüklüyor...
18/10/2018 - 03:21