3,4 kişi daha gelince dikkat çekmiş bu olay.okumuştum hatırlıyorum biraz.aslında hepsi böyle oraların.sadece halkın tepkisinden korkulacağı için bildirimi yapılamıyor..ben bundan önceki görevimi ardahanda yapmıştım..Şanslıysan canına kasdetmiyo ama cephe alıyo..en basit örnek toplu taşıma aracını kullanamıyosun hatta taksiciler taksi yok diyolar....aahhh ahhh neler var neler!!!O yüzden susmak zorundasın..Kadın daha 22 yaşında ve 5 çocuğu varrrrr dıııı