1000 tl üstü smartphone tavsiyesi lütfen

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mami24

mami24

Üye
    Konu Sahibi
1000 tl üstü smartphone tavsiyesi lütfen
Merhaba arkadaşlar eskiler beni bilir 3 sene önce n73ümü almamda maxicebin etkisi büyük olmuştu görüyorumki çığ gibi her geçen gün büyüyo forumumuz

neyse artık yadigarımı bırakıp 1000tl üstü bi akıllı telefon almaya karar verdim şu aralar galaxys2 yi çok istiyorum ama fiyatı biraz tuzlu geliyor ip4 te 1800 e bulunur gibi ama geçenlerde bi arkadaşım 3gs 8gb saturnde 850 tl demişti kafam karış ne alsam diye bi yandan lg optimus black iyi bi telefon gibi :hmmm:hmmm

10. ayın sonunda teli alıcam fiyat 1350 ye filan çıkabilirim o zamana galaxy s2 düşermi başka teller ne kadar düşer

şimdiden cevap verecek arkadaşlara teşekkür eder iyi forumlar dilerim...
 


Kingmortall

Kingmortall

Üye
lg optimus black al kardeşim o kadarda pahalı değil üstelik güzel bi telefon
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
1000 TL'ye optimus black var. Ama biraz bekleyip 1350 TL ye biraz daha eklersen HTC sensation alabilirsin. Ya da androidtelefonları.com'da o fiyata s2 var.:oke:
tercih senin ama bence siteden s2 al. Alanlar gayet memnun. Zaten sitede yorumlar var. :oke:
 
mami24

mami24

Üye
    Konu Sahibi
android telefonlarını duymuştum ama galaxy s2 nin 1ghz lik sürümleri varmış düşük işlemcili acaba ondan dolayımı o fiyata satıyolar
optimus black te tamam iyi telefon ama lg nin kalitesi yada telefon kalitesi beni düşündürüyor değermi bilmem..:hmmm:hmmm
 
gokturk_prensi

gokturk_prensi

Üye
Bence 1350 ye kadar yükseltebilirsen htc sensation almalısın. Oldukça kaliteli, güzel görünümlü telefon.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
arayüzü sebebiyle htc sensation al derim hem o dediğin fiyata iner
 
blackaid

blackaid

Üye
htc sensation ve galaxy s2 ikiside iyi telefonlar
 
mami24

mami24

Üye
    Konu Sahibi
bugün biraz baktım sensation gerçekten güzel bir cihaz ama şekli benim hoşuma gitmedi o çıkışlar ve kameranın şekli ve yeri güzel olmamış bence ha sgs2 çok güzel değil ama gönlüm sgs2 den yana lg yi eledim 2 si arasındayım birde 10, aya ne kadara inerler bu konuda tecrübe sahipleri varmı
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Sensation iyi bir seçenek olur.Dogru pek yakısıklı bisey degil htc tasarıma çok önem vermez ama fiyatını fazlasıyla hakeden bir telefon..
 
61semih

61semih

Üye
lg optimus black guzelbır telefon fıyatıda sanırım 800 900 tl cıvarıydı.paramda cebımde kalır dıyorsan bence alınası telefon fakat para onemlı degıl 1350 tl gonul rahatlıgıyla verırm dıyorsan htc sensation en ıyı secenek olur.gs2 nın fıyatı kolay kolay dusmez daha yenı cıktı sayılır zaten kı satıslarda ıyıyken fıyatı dusurmezler
 
  • Beğen
Tepkiler: Ocean258
mami24

mami24

Üye
    Konu Sahibi
şu android telefonları.com iyi gibi geliyo 1425 e sgs2 var ama neden teknosada 1700 ikern orda öyle bi yanıtı olan varmı
 
fireman87

fireman87

Üye
Benimde tavsiyem optimus black'ten yana çoğu arkadaşımzı gibi aklın yolu birdir nede olsa, O fiyata optimus black'ten iyisini bulabiliceğini sanmıyorum neden dersen eğer ön kamerası olsun Nova display ekran parlaklığı olsun vesaire.. Bana göre en iyi smartphone'lar arasında o fiyata göre fazla kalitelide denilebilir..
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Lg optımus black'e bi bakmanı tavsıye ederım. ben aldım cok memnumum. android 2.2 froyo yuklu, tasarımı,hızı ve şarj süresi gayet ıyı. ekran kalitesi ve parlaklıgındanda cok memnumum piyasada en iyi smartphone'lardan bitanesi bence..3g goruntulu konusma cok yapıyorsan on kamerasi 2.0 mp buda bı cok telefonda yok
 
mami24

mami24

Üye
    Konu Sahibi
optimus bileck iyide ben sgs2 de karar kıldım arkadaşlar sanıyorum 10. aya kadar bi 100 lira filan iner inşllh onu alcam çok teşekkürler düşünceleriniz için...
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
optimus bileck iyide ben sgs2 de karar kıldım arkadaşlar sanıyorum 10. aya kadar bi 100 lira filan iner inşllh onu alcam çok teşekkürler düşünceleriniz için...

çok iyi bi karar. Hayırlı olsun şimdiden.
 
fireman87

fireman87

Üye
Alın arkadaslar tabi ya sgs2 tasarımı hariç üstüne telefon yoktur, bende alıcamda sadece tasarımı boyutu felan büyük o yüzzden almıyorum. Bari siz alın :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: mami24
Ocean258

Ocean258

Üye
güle güle kullan kardes ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt