mami24
Üye
1000 tl üstü smartphone tavsiyesi lütfen
Merhaba arkadaşlar eskiler beni bilir 3 sene önce n73ümü almamda maxicebin etkisi büyük olmuştu görüyorumki çığ gibi her geçen gün büyüyo forumumuz
neyse artık yadigarımı bırakıp 1000tl üstü bi akıllı telefon almaya karar verdim şu aralar galaxys2 yi çok istiyorum ama fiyatı biraz tuzlu geliyor ip4 te 1800 e bulunur gibi ama geçenlerde bi arkadaşım 3gs 8gb saturnde 850 tl demişti kafam karış ne alsam diye bi yandan lg optimus black iyi bi telefon gibi

10. ayın sonunda teli alıcam fiyat 1350 ye filan çıkabilirim o zamana galaxy s2 düşermi başka teller ne kadar düşer
şimdiden cevap verecek arkadaşlara teşekkür eder iyi forumlar dilerim...
neyse artık yadigarımı bırakıp 1000tl üstü bi akıllı telefon almaya karar verdim şu aralar galaxys2 yi çok istiyorum ama fiyatı biraz tuzlu geliyor ip4 te 1800 e bulunur gibi ama geçenlerde bi arkadaşım 3gs 8gb saturnde 850 tl demişti kafam karış ne alsam diye bi yandan lg optimus black iyi bi telefon gibi


10. ayın sonunda teli alıcam fiyat 1350 ye filan çıkabilirim o zamana galaxy s2 düşermi başka teller ne kadar düşer
şimdiden cevap verecek arkadaşlara teşekkür eder iyi forumlar dilerim...



