Telefon Tavsiyesi 1000 Tl Telefon Önerisi Acil

Sponsorlu Bağlantılar

sado38can

Üye
    Konu Sahibi
LG Optimus G kullanıcısıyım ve Optimus G CyanogenMod'unresmi cihazları arasında. Geçen gün CM 10.2(4.3 JellyBean) kurmuştum telefonuma. Optimus G'ye bir güncelleme gelecek %90 ihtimalle. Yani Android 4.1.2'de kalmaz. Büyük ihtimalle bu güncelleme Android 4.3 güncellemesi olacak ve arayüzün biraz daha G2'ye benzetilmesi bekleniyor(Özellikle durum çubuğu). Gelecek güncellemeyle Knock On özelliği de eklenebilir çünkü bu özellik tamamen yazılımsal. LG bu sene çoğu cihazına JB güncellemesini verdi. Bizler de LG'den umutluyuz. Haoldu ki LG güncelleme vermedi bizde CM vs. kurarız.
hocam aklım giderek lg ye yatıyor sizden ricam bir kac çekim koyabilirmisiniz kamera fotograf çekimi ve htc one x ile arada gidip geliyorum artık karar verip almak istiyorum
 


enesrsln

enesrsln

Üye
htc one x'i unutun bence. Millet üstünde yumurta pişiriyor. :D Çok ısınan bir telefon. Her telefon gibi Optimus G de oyun oynarken ısınıyor ama One X'in 3'te 1'i kadar ısınıyor. Benim eski telefonum Galaxy Ace'ydi ve Temple Run bile oynayamıyordum. Bu telefonda oynayamadığım,en ufak bir kasma,donma,takılma vs. yaşadığım oyun yok. (Modern Combat 4,Nova 3, NFS MW, Asphalt 8, Fifa 14 dahil en yüksek grafik ayarında bile) Ayrıca telefonun tasarımı mükemmel. Malzeme kalitesi çok üst düzey. Galaxy S4'ü 10'a katlar malzeme kalitesinde. Kamerası 13 MP Full HD (1080p) kalitesinde video çekebiliyor. HDR modu,Panorama (360 derece fotoğraf) vs. de mevcut. Belki işine yarar mı bilmiyorum ama kamerasında otomatik fotoğraf çekme özelliği var. ( Bazı kelimeleri söyleyince fotoğraf çekiyor. Örn: LG) Fotoğraf kalitesi bana göre yeterli. Gündüz ışıklı ortamda gayet güzel fotoğraflar çekiyor. Kamerasını tek eleştirdiğim nokta gece çekimleri. Gece çekilen fotoğraflar gündüz fotoğraflarının kalitesinde değil. Günlük kullanımda işini görür. Ama çok pro fotoğraflar bekliyorsan seni hayal kırıklığına uğratabilir.Şuanda fotoğraf atamam. Video oynatma kalitesi çok güzel. Sana şöyle örnek vereyim indirdiğim filmleri PC'den değil Telefondan izliyorum. PC'den daha iyi ve canlı oynatıyor. 32 GB hafızadan kullanıcıya düşen boş miktar 25 GB. Bu miktar bana yetiyor. Hatta içine film filanda atıyorum. Dokunmatik hassasiyeti mükemmel. Arkadaşımın S4'Ü var ve benim telefonumun dokunmatik hassasiyetinin daha iyi olduğunu söylüyor. Telefonu almadan önce Teknosa vb. yerlerde bir incele. İncelemeden karar verme.
 
JosephLion

JosephLion

Üye
htc one x'i unutun bence. Millet üstünde yumurta pişiriyor. :D Çok ısınan bir telefon. Her telefon gibi Optimus G de oyun oynarken ısınıyor ama One X'in 3'te 1'i kadar ısınıyor. Benim eski telefonum Galaxy Ace'ydi ve Temple Run bile oynayamıyordum. Bu telefonda oynayamadığım,en ufak bir kasma,donma,takılma vs. yaşadığım oyun yok. (Modern Combat 4,Nova 3, NFS MW, Asphalt 8, Fifa 14 dahil en yüksek grafik ayarında bile) Ayrıca telefonun tasarımı mükemmel. Malzeme kalitesi çok üst düzey. Galaxy S4'ü 10'a katlar malzeme kalitesinde. Kamerası 13 MP fu ll HD (1080p) kalitesinde video çekebiliyor. HDR modu,Panorama (360 derece fotoğraf) vs. de mevcut. Belki işine yarar mı bilmiyorum ama kamerasında otomatik fotoğraf çekme özelliği var. ( Bazı kelimeleri söyleyince fotoğraf çekiyor. Örn: LG) Fotoğraf kalitesi bana göre yeterli. Gündüz ışıklı ortamda gayet güzel fotoğraflar çekiyor. Kamerasını tek eleştirdiğim nokta gece çekimleri. Gece çekilen fotoğraflar gündüz fotoğraflarının kalitesinde değil. Günlük kullanımda işini görür. Ama çok pro fotoğraflar bekliyorsan seni hayal kırıklığına uğratabilir.Şuanda fotoğraf atamam. Video oynatma kalitesi çok güzel. Sana şöyle örnek vereyim indirdiğim filmleri PC'den değil Telefondan izliyorum. PC'den daha iyi ve canlı oynatıyor. 32 GB hafızadan kullanıcıya düşen boş miktar 25 GB. Bu miktar bana yetiyor. Hatta içine film filanda atıyorum. Dokunmatik hassasiyeti mükemmel. Arkadaşımın S4'Ü var ve benim telefonumun dokunmatik hassasiyetinin daha iyi olduğunu söylüyor. Telefonu almadan önce Teknosa vb. yerlerde bir incele. İncelemeden karar verme.
okumadım ama adam haklı eline sağlık :)
 
  • Beğen
Tepkiler: enesrsln
fk555897

fk555897

Üye
Ence Sony Xperia SP al.
 

sado38can

Üye
    Konu Sahibi
Invoke

Invoke

Üye
o parayı xperia sp ye vermek gelmiyor kamera kalitesi düşük ve telefon kaba duruyor ayrıca arka kapak cabuk çıkıyor ilerde sorun olabilir
Öyle sorunlar yaşacağınızı sanmam da spdense dediğim gibi optimus g daha iyidir çipset olarak ve ekran olarak tabi kamera da var :D
 

sado38can

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar biliyorum çok oluyorum ve halen bir telefon alamadım ama gidip geliyorum ne alsam diye halen düşünüyorum yurt dışı telefonu buldum xperia z sıfır 1000 tl kayıtlı alınabilir mi yoksa bu gün gidip lg g alacağım artık
 
molla409

molla409

Üye
Huawei al arkadaş reklam yapılmadığı için fazla tutulmuyor ama benim guawei u8650 vardı 3 sene önce almıştım 400 tl felandı bu sene s3 aldım s3 huaweiden daha çok problem çıkardı htc vardı oda problem çıkardı
 
hajkhanx33

hajkhanx33

Üye
bence lumılar androıdler kat kat iyi fakat piyasadakı şuankı para bile çok lumılar için galaxy ace ilk çıktıında 350 400 arasydı andoıdın ılk tellerınden şimdi satamassın : ) buda yenı bır işletim sistemi bence 5 6 ay beklemek lazım tel almak için ortalık çok karısık oyun veya internet için bişiy ıstıosan bn 160lıralık tablet aldım modrnınden novasına açıor : ) telefon almadım telımde c7 : )
 

sado38can

Üye
    Konu Sahibi
bence lumılar androıdler kat kat iyi fakat piyasadakı şuankı para bile çok lumılar için galaxy ace ilk çıktıında 350 400 arasydı andoıdın ılk tellerınden şimdi satamassın : ) buda yenı bır işletim sistemi bence 5 6 ay beklemek lazım tel almak için ortalık çok karısık oyun veya internet için bişiy ıstıosan bn 160lıralık tablet aldım modrnınden novasına açıor : ) telefon almadım telımde c7 : )

haklı olabilirsin o konu da fakat ace cıktıgında 750 800 arasında iyi bir telefondu lumia alacak olsam 925 alırım ki bence üst segmen lumia telefonlar o parayı haketmiyor ios alalım diyeceğim güç yetmiyor geriye ne alacağız peki
 
hajkhanx33

hajkhanx33

Üye
kardeş bu aralar tabletler uygun telı nabcan :)
 
enesrsln

enesrsln

Üye
bence lumılar androıdler kat kat iyi fakat piyasadakı şuankı para bile çok lumılar için galaxy ace ilk çıktıında 350 400 arasydı andoıdın ılk tellerınden şimdi satamassın : ) buda yenı bır işletim sistemi bence 5 6 ay beklemek lazım tel almak için ortalık çok karısık oyun veya internet için bişiy ıstıosan bn 160lıralık tablet aldım modrnınden novasına açıor : ) telefon almadım telımde c7 : )
Geçen sene Galaxy Ace 650-600 TL arasıydı. Bu sene fiyatı düştü 500-450 civarına.
 
hajkhanx33

hajkhanx33

Üye
Geçen sene Galaxy Ace 650-600 TL arasıydı. Bu sene fiyatı düştü 500-450 civarına.
kardeş ben batmandayım 600lıraya ace alan gormedım daha 0 ace babam ılk vakıtlerde 320ye aldı kaçak : ) orjınal
gün boyu iş yerinde bilgisayar başındayım ve evde de bilgisayar var tablet benim bir işime yaramaz taşımam ben onu
pekide sado kardeş insan birşey alırken kendıne amaç ne bilim bi öneri atar ortaya bence telefon sadece konusma işinde kullanılır zaten pc herşeyi yapıor dıe onlaı almıyalımmı ınsan farklı olan şeylere yonelır yoksa pcdekı bi oyun laherhangı bı tablet yada tel konusulamaz bile farklı geldıı için insanlara telde marıo bile oynarlar : )
 
enesrsln

enesrsln

Üye
kardeş ben batmandayım 600lıraya ace alan gormedım daha 0 ace babam ılk vakıtlerde 320ye aldı kaçak : ) orjınal
pekide sado kardeş insan birşey alırken kendıne amaç ne bilim bi öneri atar ortaya bence telefon sadece konusma işinde kullanılır zaten pc herşeyi yapıor dıe onlaı almıyalımmı ınsan farklı olan şeylere yonelır yoksa pcdekı bi oyun laherhangı bı tablet yada tel konusulamaz bile farklı geldıı için insanlara telde marıo bile oynarlar : )
1.5 Sene önceydi galibe. Ankara'da yaşıyorum ve hiçbir yerde Galaxy Ace 600 TL'nin altında değildi (garantili,sıfır) Biz de 4 taksitle 600 TL'ye aldık.
 
  • Beğen
Tepkiler: hajkhanx33
Invoke

Invoke

Üye
enesrsln

enesrsln

Üye
Ve pişmansınız? :D
Tabi ki pişmanım. Bu yaz 350 TL'ye 2. el olarak sattım. Daha sonra da 1299 TL'ye LG Optimus G aldım. 600 TL'ye aldığım telefon parasını hiç hak etmiyordu en fazla 250 TL eder o telefon. Optimus G kullanıyorum ve parasını son kuruşuna kadar hak ettiğini düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
518
DarkredBlue61
Buğra
Cevap
12
Görüntüleme
1K
Silinen Üye 2625978
turkishield
Cevap
13
Görüntüleme
1K
turkishield


Üst Alt