htc one x'i unutun bence. Millet üstünde yumurta pişiriyor.

Çok ısınan bir telefon. Her telefon gibi Optimus G de oyun oynarken ısınıyor ama One X'in 3'te 1'i kadar ısınıyor. Benim eski telefonum Galaxy Ace'ydi ve Temple Run bile oynayamıyordum. Bu telefonda oynayamadığım,en ufak bir kasma,donma,takılma vs. yaşadığım oyun yok. (Modern Combat 4,Nova 3, NFS MW, Asphalt 8, Fifa 14 dahil en yüksek grafik ayarında bile) Ayrıca telefonun tasarımı mükemmel. Malzeme kalitesi çok üst düzey. Galaxy S4'ü 10'a katlar malzeme kalitesinde. Kamerası 13 MP fu ll HD (1080p) kalitesinde video çekebiliyor. HDR modu,Panorama (360 derece fotoğraf) vs. de mevcut. Belki işine yarar mı bilmiyorum ama kamerasında otomatik fotoğraf çekme özelliği var. ( Bazı kelimeleri söyleyince fotoğraf çekiyor. Örn: LG) Fotoğraf kalitesi bana göre yeterli. Gündüz ışıklı ortamda gayet güzel fotoğraflar çekiyor. Kamerasını tek eleştirdiğim nokta gece çekimleri. Gece çekilen fotoğraflar gündüz fotoğraflarının kalitesinde değil. Günlük kullanımda işini görür. Ama çok pro fotoğraflar bekliyorsan seni hayal kırıklığına uğratabilir.Şuanda fotoğraf atamam. Video oynatma kalitesi çok güzel. Sana şöyle örnek vereyim indirdiğim filmleri PC'den değil Telefondan izliyorum. PC'den daha iyi ve canlı oynatıyor. 32 GB hafızadan kullanıcıya düşen boş miktar 25 GB. Bu miktar bana yetiyor. Hatta içine film filanda atıyorum. Dokunmatik hassasiyeti mükemmel. Arkadaşımın S4'Ü var ve benim telefonumun dokunmatik hassasiyetinin daha iyi olduğunu söylüyor. Telefonu almadan önce Teknosa vb. yerlerde bir incele. İncelemeden karar verme.