perfectlover
Üye
100 Bitti Artık 150 Milyon Dolar
Aziz Yıldırım Fenerbahçe'ye başkan seçildiğinde yıllık gelir 10-15 Milyon dolar seviyesindeydi. Hatırlanacağı gibi Başkan Yıldırım'ın 100. yılda 100 milyon dolar gibi bir hedefi vardı. Yıl 2006. Yani Fenerbahçe henüz 100. yılına girmedi. Fakat gelir şimdiden 100 milyon doları aştı. Dolayısıyla hedef 100. yıla ulaşmadan tutturulmuş oldu. Yeni hedef 150 milyon dolar. Bu arada Fenerbahçe'nin açıklanan gelirinin 164 Milyon YTL. olduğunu da
hatırlatmak isterim. Bu hızla Fenerbahçe önümüzdeki yıl 150 olmasada 125-130 milyon dolararası bir gelire ulaşacaktır. Bu şu anlama geliyor: Fenerbahçe artık Avrupa'nın sayılı kulüpleri arasındadır. Buradan şöyle bir yorum yapmak da mümkündür: 7 yıllık başkanlık döneminde kulüp gelirlerini 10 milyondan 100 milyon dolara çıkartan (yani 10 katına) ,başka bir deyişle kulüp gelirlerinde her sene ortalama olarak bir önceki yıla göre % 70 lik bir artış sağlayabilen bir başka başkan ve yönetim var mıdır? Sanmıyorum. O halde bize düşen sadece bu başarıyı alkışlamak ve destek olmaktır. Tebrikler Fenerbahçe, tebrikler başkan.
hatırlatmak isterim. Bu hızla Fenerbahçe önümüzdeki yıl 150 olmasada 125-130 milyon dolararası bir gelire ulaşacaktır. Bu şu anlama geliyor: Fenerbahçe artık Avrupa'nın sayılı kulüpleri arasındadır. Buradan şöyle bir yorum yapmak da mümkündür: 7 yıllık başkanlık döneminde kulüp gelirlerini 10 milyondan 100 milyon dolara çıkartan (yani 10 katına) ,başka bir deyişle kulüp gelirlerinde her sene ortalama olarak bir önceki yıla göre % 70 lik bir artış sağlayabilen bir başka başkan ve yönetim var mıdır? Sanmıyorum. O halde bize düşen sadece bu başarıyı alkışlamak ve destek olmaktır. Tebrikler Fenerbahçe, tebrikler başkan.
bızede verın accıkta orclarımızı odeyelım