10 Yaşında Anne Oldu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
Yok yaa olucağını sanmıyorum.tıbbi yönden imkanı yok..
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS


Burak

Üye
vay arkadaş
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
greenmile

greenmile

Üye
niye olmasın yahu bizim türk kızların bazıları 18ine geldiğinde bile çocuk gibi dururken yabancılar 14 15 yaşında onun ablası gibi duruyor:D

yani erken gelişmişler zaten latin olabilir:D
 
SHS

SHS

Üye
    Konu Sahibi
niye olmasın yahu bizim türk kızların bazıları 18ine geldiğinde bile çocuk gibi dururken yabancılar 14 15 yaşında onun ablası gibi duruyor:D

yani erken gelişmişler zaten latin olabilir:D
ya ben hatırlıyorum şöle bir haber amerikalı kızkardeşler 13, 15 ve 18 yaşlarında üçününde çocukları vardı,
kızlar 25 gibi gözüküyordu, onlarda öle işte..
 
  • Beğen
Tepkiler: greenmile
AHMED...

AHMED...

Üye
yuhh ergenliğe ne zaman girdi de bide hamile kaldı çocuk doğurdu:aha:
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
AHMED...

AHMED...

Üye
şimdiki gençlik hızlı :-) biz on yaşında billa oynardık
 
AHMED...

AHMED...

Üye
başka ne iş olacak hacı genetigiyle mi oynadılar kız cagizın :-)
 
minoo

minoo

Üye
Yahu bizim ülkemizde ergenlik yasi 12 - 18 diye her ülkede ayni olmak zorunda mi? Ergenlik cografi kosullara bagli olarak degisir. Olay Meksika'da olmus. Oranin durumuna gore ergenlige erken girilmis veya hormonal dengeler farkli olabilir. NŞA'da 10 yasindaki bir kiz ergenlige girmedigi icin dogum yapmayi birakin hamile kalamaz. Ama gordugmuz gibi emziriyormus bile.. Babasi da aciklanmamis. Umarim tecavuz sonucu degildir :)
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
Masha

Masha

Üye
Veya kızın kimlik yaşı öyledir. Bizim doğu kültürü misali. Bilinmez.
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
SHS

SHS

Üye
    Konu Sahibi
Yahu bizim ülkemizde ergenlik yasi 12 - 18 diye her ülkede ayni olmak zorunda mi? Ergenlik cografi kosullara bagli olarak degisir. Olay Meksika'da olmus. Oranin durumuna gore ergenlige erken girilmis veya hormonal dengeler farkli olabilir. NŞA'da 10 yasindaki bir kiz ergenlige girmedigi icin dogum yapmayi birakin hamile kalamaz. Ama gordugmuz gibi emziriyormus bile.. Babasi da aciklanmamis. Umarim tecavuz sonucu degildir :)
tamam bende aynı fikirdeyim yada nüfusa geç yazılmıştır.

----------Eklendi @ 10:34:14 ---------- Yazıldı @ 10:33:33 ----------

Veya kızın kimlik yaşı öyledir. Bizim doğu kültürü misali. Bilinmez.
evet sadece haberde yazdığı kadarını bilebiliriz :(

----------Eklendi @ 10:34:55 ---------- Yazıldı @ 10:34:14 ----------

başka ne iş olacak hacı genetigiyle mi oynadılar kız cagizın :-)
yok o kadar uçmadım ama bilmediğimiz şeyler olduğu kesin :)
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Yahu bizim ülkemizde ergenlik yasi 12 - 18 diye her ülkede ayni olmak zorunda mi? Ergenlik cografi kosullara bagli olarak degisir. Olay Meksika'da olmus. Oranin durumuna gore ergenlige erken girilmis veya hormonal dengeler farkli olabilir. NŞA'da 10 yasindaki bir kiz ergenlige girmedigi icin dogum yapmayi birakin hamile kalamaz. Ama gordugmuz gibi emziriyormus bile.. Babasi da aciklanmamis. Umarim tecavuz sonucu degildir :)

Bence ergenlik bitmez sadece etkisi azalır :)
 

sevdimki

Üye
20li yaşlarda nine olabilecek potansiyele sahip...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt