1.Maxicep Şiir Yarışması (Maxicepte İlk)

Sponsorlu Bağlantılar

ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
1.Maxicep Şiir Yarışması (Maxicepte İlk)
1.Maxicep Şiir Yarışması....

bir ara gndeme gelen şiir yarışmasını ben üstleniyorum arkadaşlar:)

Sitemizde ilk defa düzenlenen Bir Yarışma Olan Maxicep Şiir Yarışması Katılımlara göre Başlıcaktır...

YARIŞMACI ARKADAŞLAR KATILDIKLARI İÇİN TEŞŞEKÜR EDERİZ VE BAŞARILAR DİLERİZ...

KATILAN ÜYELERE +100 MAXİPUAN YARIŞMAYI KAZANAN ÜYEYE +500 MAXİPUAN HEDİYE

Kuralları Açıklıyorum:
1.Şiirler Küfürlü ve Argo içerikli Kelimlerden oluşmuyacak...
2.Şiirler Şarkı Sözleri Olmucaktır,Şarkılardaki Şiirlerde Olmaması Dikkate Alınız..
3.Şiirleri Kendi veya Herhangi Bir Şairin Olabilir..Şiirleri Kendiniz Yazmışsanız veya Herhangi Alıntı Bir Şiirse Ltfen en altta Şiirin Sahibini yada Şahnıza Şiirse Adını Belirtiniz..
4.Siyasi İçerikli Şiirler Olmaması Dikkate Alınmalı
5.Şiirlerde Düzgün Türkçeyle Yazılmalı
6.Şiirler En az 3 Kıta Olmalı..
7.Mani,Sataşmalı ve Tekerlemeler olmamalı..
8.Yarışmaya Katılan Şiirler Oylama Sırasında Degiştirilmicektir (Degiştiren Kişiler Diskalifiye Olcaktır)
9.Katılmak İstediginiz Şiiri Oylama gününe kadar yayınlamazsanız Diskalifiye Edilcektir
10.Kimse Sonuçlar Açıklanana Kadar Kullandıgı Oyu Belirtmicektir..
11.Şiir Yarışmasında Olupta Site Üzerinden Banlanan Üyeler Otomatikmen Yarışmadan Diskalifiye Edilcektir...
12.Katılımcı Sayısı 40 kişidir..
Yarışmadan Notlar:
1.Katılan Üyeye +100 Maxipuan hediye Edilcektir
2.Kazanan Üyeye +500 Maxipuan Hediye Edilcektir
3.Şiirler Paylaşıma Sunularak Bütün Üyelerin İndirebilmesi İçin İmkan Sunulcaktır
4.Şiir Paylaşımları Sonuçlar Açıklandıktan Snr Paylaşıma Sunulcaktır
5.Sonuçlardan Sonra Her Türlü Şikayeti,Sorunları ve Soruları Yönetime Bildirebilirsiniz
6.Her Hangi Diskalifiye Oldugunda Sorununuzu Bize Bildirebilirsiniz..
7.40 katılımcı alıncaktır şuan 35 katılımcı var 5 katılımcıdan snr Cuma günü yarışmamız başlıcaktır..

NOT:ARKADAŞLAR İLLA KENDİ ŞİİRLERİNİZ DEGİL..BAŞKA ŞAİRLERİN BEGENDİGİNİZ ŞİİRLERİN VEYA YAZDIGINIZ ŞİİRLERLEDE KATILABİLİRSİNİZ

Son Katılım Tarihi 26.10.2007 / cuma Saat 00:00

Yarışma Başlama Tarihi : 26.10.2007 - Saat 00:00

Yarışma Bitiş Tarihi 02.11.2007 Saat 00:00

Yani 1 Hafta sürcek Oylama Sürecimiz..

Katılan Üye Sayısı:39
Yarışmaya Son Katılan Üye:DjMaNyAq



KATILAN ÜYELER KATILIYORUM DİYEREK ŞİİRLERİNİ PAYLAŞABİLİRLER...

VE BU PAYLAŞIMA ŞÖLEDE DESTEK VERECEGİM BEGENDİGİNİZ ŞİİRLERİ İNDİREBİLCEKSİNİZ...



Katılanlar:


OuSsS
http://www.maxicep.com/uyeler/ousss-30850.html
Şiiri :AşkımaŞair:OuSsS

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

_CoMPuTeRoRiST_
http://www.maxicep.com/uyeler/_computerorist_-14857.html
Şiiri :Beklenen Şair: Necip Fazık Kısakürek

------------------------------------------------------------------------------

gfbuRCuuu

http://www.maxicep.com/uyeler/gfburcuuu-92369.html
Şiiri : Her Şey Sende GizliŞair:Can YÜCEL
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

S€YF€TTiN
http://www.maxicep.com/uyeler/s-yf-ttin-462.html

Şiiri : Şair:Şevki Dinçal
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


van_hoijdonk
http://www.maxicep.com/uyeler/van_hoijdonk-307.html
Şiiri:Gitti Şair:Ahmet Uzunçelebi

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

dreamboys69
http://www.maxicep.com/uyeler/dreamboys69-84659.html
Şiiri:Bugün..."Sen'li düşlerle dolu uykusuz bir gecenin sabahında
yine sensizliğe uyandım..."
Şair:Alıntı

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

burrrak
http://www.maxicep.com/uyeler/burrrak-35934.html
Şiir:Yine Sen Şair:Burak Küçüker

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

keremerson
http://www.maxicep.com/uyeler/keremerson-65895.html
Şiir:Ah Aşkın Şair: Bilinmiyor
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

yassose
http://www.maxicep.com/uyeler/yassose-68977.html
Şiir:Ölüye Selam Şair:Yassose
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

goblinhunter
http://www.maxicep.com/uyeler/goblinhunter-79615.html
Şiir:Sen Bu Şiiri Okurken Şair:Ahmet Selçuk İLKAN
--------------------------------------------------------------------------------------------

chona

http://www.maxicep.com/uyeler/chona-22018.html
Şiir: Şair:Victor Hugo
--------------------------------------------------------------------------------------------

prince of hell
http://www.maxicep.com/uyeler/prince-of-hell-2440.html
Şiir: Kader Acısı Şair:Prince of Hell
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ALpeRenBuGRa
http://www.maxicep.com/uyeler/alperenbugra-2965.html
Şiir:Bayrak Şair:Arif NihatAsya
--------------------------------------------------------------------------------------------

***BlackrosE***
http://www.maxicep.com/uyeler/blackrose-39438.html
Şiiri: Hiç kalbin ağrıdı mı sebepsizceŞair:Mustafa Karadeniz
--------------------------------------------------------------------------------------------

ByMobil
http://www.maxicep.com/uyeler/bymobil-106675.html
Şiiri: ANNE Şair:Mustafa Kemal Bal
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ekako
http://www.maxicep.com/uyeler/ekako-105743.html
Şiiri:Türkü Türkiyem Şair:Güner Kaymak
--------------------------------------------------------------------------------------------

omerkardesler
http://www.maxicep.com/uyeler/omerkardesler-68018.html
Şiir:Sevmek Özlemektir Şair:omerkardesler
--------------------------------------------------------------------------------------------

kardelenahmet
http://www.maxicep.com/uyeler/kardelenahmet-81478.html
Diskalifiye Edildi
--------------------------------------------------------------------------------------------
 


ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
Katılanlar Listesinin Devamı


GizLi_BaHÇe
http://www.maxicep.com/uyeler/gizli_bahce-77808.html
Şiir:Yalan Dünya Şair:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yitiksevda
http://www.maxicep.com/uyeler/yitiksevda-94451.html
Şiir:Biz Ne Sevdalar Gördük Şair:Ahmet Selçuk İLKAN
--------------------------------------------------------------------------------------------

ugr18
http://www.maxicep.com/uyeler/ugr18-95659.html
Şiir:Anadolu Topragı Şair:orhon syhi orhon
--------------------------------------------------------------------------------------------

papatyam58
http://www.maxicep.com/uyeler/papatyam58-108240.html
Şiir:Yaşadıklarımdan Öğrendiğim Bir Şey Var Şair:Ataol Behramoğlu
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ILOVEMERAL
http://www.maxicep.com/uyeler/ilovemeral-107236.html
Şiir:Nerdesin Ana Şair:
--------------------------------------------------------------------------------------------

BURAK188
http://www.maxicep.com/uyeler/burak188-78315.html
Şiir:Ucunda Tutunarak Şair:Can Yücel
--------------------------------------------------------------------------------------------

dreamgirls
http://www.maxicep.com/uyeler/dreamgirls-84941.html
Şiir:Sen Benim "Herşeyimsin Şair:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


xxxlocker
http://www.maxicep.com/uyeler/xxxlocker-97328.html
Şiir: Ankara Şair:Yılmaz Erdogan
--------------------------------------------------------------------------------------------

> çileke$ <
http://www.maxicep.com/uyeler/cilekes-68670.html
Şiir:Mezar Şair:
--------------------------------------------------------------------------------------------

frolic
http://www.maxicep.com/uyeler/frolic-106615.html
Şiir:Seni Seviyorum Şair:
--------------------------------------------------------------------------------------------

pinhani
http://www.maxicep.com/uyeler/pinhani-70164.html
Şiir:Anadolu Hasreti Şair:Ömer Bedrettin Uşaklı
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

volkanik546
http://www.maxicep.com/uyeler/volkanik546-22903.html
Şiir: Beni Hatırla Şair: Bilinmiyor
Bundan Sonraki Kayıtlı Üyelerin İsimleri ve Bilgilerini Suncam
iss_mail: İşte Geldim Şehidim
matrixugur :Bizim Barış Delisi Öğrencilerimiz Var - Abdullah Karadağ
fubuonur :Zaman - Onur Kantarcı
bmutlu :Ararım Seni
turkgamer :İstanbul - Cahit Külebi
hercai_murat : Diskalifiye Edildi
Eagle Of Asia :Çoçuklar - Necat İltaş

DjMaNyAq :Gelmesende Olur - Oktay Okay
 
Ozan

Ozan

Admin
Yarışmada herkese başarılar ..
Şiir bölümüne alalım konuyu :)
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
katıluyom :)
 
ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
benim şiirim

Aşkıma
Son sözleri haykırma nolur bana
Yapamam Sensiz beni anlasana
Gitmek yakışmıyor aşkım sana
Senden Başka Kimsem yok
Bu Acımasız Dünyamda..

Her Damla Gözyaşın Bedduan Olsun Bana
Hatalarımı anlasamda Son Bir Şans Bana
Gecelerimi yapma nolur zindan
Her gecem olur bana Haram..

Hatıralar en büyük acı gibi gelir bana
Yaptım Aptalca Bir Hata..
Güven Bana,nolur aşkım inan bana
Senden Başka Kimsem yok
Yalnızım Bırakma Beni Buralarda..


OuSsS
 
.buRCuuu (:

.buRCuuu (:

Üye
ßende KatıLıyorum Aßicim ;) Yarın Şiirimi YayınLarım ;) :):oke:
 
S€YF€TTiN

S€YF€TTiN

Üye
Katılıyorum işte şiir aşağıda



buyrun birde dinleyin


 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Ekle Oğuz yarın eklerim şiirimi. :oke:
 
ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
tmm eklendiniz :oke:

Daha Fazla katılımcıı daha güzel yarışma olur:)
 
.buRCuuu (:

.buRCuuu (:

Üye
HER ŞEY SENDE GİZLİ
Sevdiğin kadardın ömrün..
Gülebildiğin kadar mutlusun.
Üzülme bil ki ağladığın kadar güleceksin
Sakın bitti sanma her şeyi,
Sevdiğin kadar sevileceksin.
Güneşin doğuşundadır doğanın sana verdiği değer
Ve karşındakine değer verdiğin kadar insansın.
Bir gün yalan söyleyeceksen eğer;
Bırak karşındaki sana güvendiği kadar inansın.
Ay ışığındadır sevgiliye duyulan hasret,
Ve sevgiline hasret kaldığın kadar ona yakınsın.
Unutma yağmurun yağdığı kadar ıslaksın,
Güneşin seni ısıttığı gibi sıcak.
Kendini yalnız hissettiğin kadar yalnızsın
Ve güçlü hissettiğin kadar güçlü.
Kendini güzel hissettiğin kadar güzelsin.
İşte budur hayat!
İşte budur yaşamak!
Bunu hatırladığın kadar yaşarsın.
Bunu unuttuğunda aldığın her nefes kadar üşürsün
Ve karşındakini unuttuğun kadar çabuk unutulursun.
Çiçek sulandığı kadar güzeldir,
Kuşlar ötebildiği kadar sevimli,
Bebek ağladığı kadar bebektir.
Ve her şeyi öğrendiğin kadar bilirsin,
Bunu da öğren,
Sevdiğin Kadar Sevilirsin ...

Can YÜCEL




ßuyrun ßuda ßenim Şiirim ;) ;)
 
dreamboys69

dreamboys69

Üye
bende katılıyorum...kime ait bilmiyorum sadece alıntı diyebiliyorum...:)


Bugün..."Sen'li düşlerle dolu uykusuz bir gecenin sabahında
yine sensizliğe uyandım..."

Seninle birlikte olmaya karar verdiğimde edindiğim risklerin farkında değildin.

Geleceğini ve mutluluğunu bir başkasının ellerine teslim etmek, savunmasız kalmayı baştan kabul etmekti senle olmak.

İşte seni böyle seviyordum ben. Sen benim gerçeğimsin uzun zamandır aradığım ama bir oyunun içinde bulduğum gerçeğim.

Seni dışarıya taşırken n&#8217;olur bana yardım et. Duygularım karıştı yine&#8230;

Güne başlıyorum, henüz ayak izleri ile süslenmemiş şehrim.

Ve işte ilk ayak izleri, tıpkı maviliğini kıskandırırcasına kendini göstermekten çekinmiyor geçmiş günlerimizde ki gibi taptaze bir günde bulacağım seni. Karanlığın hakim olduğu bir cennette yaşıyorduk seninle&#8230;

Uzaklardaydın, beni beklemeden gitmiştin ama bunu pek umursamıyordum. Kendimde açıklayamadığım koyu bir sessizlik ve düşlerimde imkansızlıklar yaşanıyordu.

Her uyanışta ölümü düşleyen bir ses ile çağrılıyordum. Yüreğimin yer altı insanları ağlıyordu. Yaşadığım dünyanın nöbetçileriydi çelişkiler.
Onlardan izin almadan dış dünyaya açılan penceremden dışarıya bakamıyordum.

Ve sonra geldi dediler, güneşi getirdi karanlık son buldu dediler.

İnanmadım&#8230; yaşamın allak bullak olmuş ve adına rutin dediğim koşuşturmacalarıma devam ettim bir süre daha.

Sonra bir gün penceremden bir ışık demeti girdi odama, çelişki nöbetçilerinin uykuda olduğu bir anda.

O parıldayan ve gözlerimizin sıcaklığa alışamamışlığına sunulan bir avuç ışığı geçmişimden gelen küçük bir çocuk getirdi bana&#8230;

Anıları ve düşleri alınmıştı çocuğun&#8230; Büyümeye odaklamışlardı beynini, kalbiyle düşünebilme yetisinden mahrum bırakmışlardı uzun bir süre&#8230;

Işığı gören gözlerim bir süre kendine gelemedi, işte tüm varlığıyla şimdi ellerimin arasında tutuyordum ve yüreğimden kayıp zamanlarım geçiyordu bir bir&#8230;

Kararımı vermiştim&#8230; Sana gelecektim&#8230;Tüm geçmişteki tüm acılarımı tekrar yaşamam gerekse bile bunu yapacaktım&#8230; Hırslarımı, nefretimi, kini ve kıskançlıkları , bir avuç ışıkla birlikte kızgın bir potanın içinde erittim, yüreğimin duvarlarında yankılanan acı ve korku dolu seslere kulaklarımı kapatarak&#8230;

İşte karanlık dünyanın o büyük ve aşılmaz denen kapısını açacak anahtar elimdeydi şimdi&#8230;

Evet&#8230; Çıktım o karanlık, iki yüzlü ve zalim dünyadan&#8230; İlk önce renklere alışmaya çalıştım ve her yanımı saran o müthiş ışığa&#8230;
Sonra yürümeye başladım ardıma bile bakmadan&#8230;

Arıyordum seni&#8230; Sanki hiç bulamayacakmış gibi&#8230;

Karanlıktan korkmuş bir çocuk misali yüreğim..

Hani uzatsan ellerini...Hani dokunsa parmaklarım dudaklarına...
Yüzümde hissetsem nefesini...

Geçecek gibi herşey..
Son bulacakmış gibi sonsuz çığlıklar...


(ç)alıntıdır...
 
ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
tmm kattım senide:) Hadi daha fazla ilgi bekliyoruzz:)
 
Ozan

Ozan

Admin
Kazanan üyeye +500 Puan Hediye

Son Katılım 26 Ekim 2007 olarak Düzenlenmiştir.

*Sitede Duyuru olarak eklenmiştir.
 
dreamboys69

dreamboys69

Üye
yarışma şimdi heyecan kazandı:ehe
 
ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
katılıyorum heyecan sarcak Bence

Nega ya ve dreamboys69 a yardımları için Tşk ederiz....

Katılımları Bekliyoruz..
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Bende varım.keni Şiirimle :)



|>Servet<|




Messi gol atar sıfırdan
Casillas top çeler 90'dan
Niye geldin Sivasspor'dan
Sordum adın Servet midir dediki yok yok

*************

Chelsea kovdu Morinho'yu
İnter satmaz Adriano'yu
Sanarsın Not'r Damme ın kamburu
Sordum adın Servet midir dediki yok yok

*************

Ribery gelse hızlı koşamaz ondan
Taysın gelse sert vuramaz ondan
Kurban olam al onu benden yaradan
Sordum adın Servet midir dediki yok yok


Söz Müzik Aranje Bana Aittir.Hiçbiryerden alıntı değildir.Yaşanan duygu birikiminin dizelere dökülmüş halidir
 
prince of hell

prince of hell

Üye
katılıyorum benim yazdığım şiirimsi bir yazı sadece paylaşmak istedim kazanmak gibi bir hevesim yok sadece üzgün olduğum bir zamanda yazmıştım :( şiirden çok yazı gibi ama

KaderAcısı
Yürü sen yeni yollar bekler,
kadere boyun eğmek eziklik ister.
Kır kaderin boynunun yürü yoluna,
uğraşma kadermiş felekmiş,

iki boş ceset bırak arkanda
hayatın sömürüsünden nasbini almış.
Yok, sana haram mutluluk,
devam et hiç yılmadan son maceraya doğru.

Anlarsın o gün geldiğinde belki;
neydi yaşam eğlence mi ceza mı?
Yoksa sadece kısacık bir ders miydi?
büyük sondan sonra kullanacağın.


yazan ben
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
İsim yabancı gelecektir. :)



Gitti

Güzel bir yaz havası,
Ama o eski çocuk öldü belki.
Hayallerini kapattı bavuluna,
Gitti o çocuk çok uzaklara

Hep karşılıksız bekledi,
Amaçsız aşkların kör sokaklarında.
Bir dilenciye sorsanız gösterecekken kendini,
Gitti o çocuk çok uzaklara.

Kaybettiği aşkı gibi,
Dostlarını da birer birer yitirdi.
Artık yalnızdı, yapayalnızdı.
Gitti o çocuk çok uzaklara.

Oyuncağını kaybetmiş bir çocuk gibi,
Ağlamak istedi ama yapamadı, ağlayamadı.
Gözyaşları sel olup akabilecekken,
O çocuk gitti çok uzaklara.

Ağlamayı bile beceremedi,
Kırık olan kalbini,
Saklayıp bir mektupta,
Gitti o çocuk çok uzaklara.

Sevmek veya susmak
Beceremedi.
Gitti o çocuk çok uzaklara.

Şimdi nerede mi?
Ya bir sandalın içinde uyuyor,
Ya da kendine okyanuslar yarattı,
İçinde yüzüyor...


Ahmet Uzunçelebi
 
burrrak

burrrak

Üye
YİNE SEN

Sana gelen yollar
Tutulmuş,sarılmış vefasızlığınla
Sevmek böyle imiş meğer
3 günlükmüş sevdalar
Sevgisinden geriye vefasızlığı kalırmış ihaneti
Sorsalar bana seni
Kötülemem merak etme
Beddua mı?
Etmem ardından,andırmam ki adını
İçimi dağlayan o kahpe ayrılık
Sarsa da tüm ruhumu
Gözlerin gelir aklıma tüm saflığıyla
Bir onlar kaldı zaten
El değmemişliği,temizliğiyle o kirli yüreğinden arda. . .
Artık ben
Ayrılığı üstüme giyiniyorum
Hayırsızlığı,vefasızlığı koynuma alıp yatıyorum.
Son bir şans verirse bana bu kahpe dünya,
Beni aldat diye
Beni yık,
Beni öldür diye;
Yine sen diyorum&#8230;.
Burak küçüker
 
keremerson

keremerson

Üye
1. GELENEKSEL Maxicep Şiir Yarışmasına bende KATILIYORUM.. :ehe

şiir kimin bilmiyorum..çok eskiden bi sitede bulmuştum çok hoşuma gitmişti o gün bu gün saklıorum duruo pc de.. ben bu şiirler katılmak istiorum.. buyrun:

AH AŞKIN
askin, ah beni deli divane eden askin.
bunu nasil yaptigini çok merak ediyorum.
beni nasil sana mecbur birakiyorsun?
sensiz hersey çok ama çok zor.
zaman geçmek bilmiyor sanki sen yokken yanimda.
saçimi oksayip beni uyuttugun geceler geliyor aklima hep.
ne de çok hosuma giderdi sen gözlerini üzerimden ayirmazken uykuya dalmak.
simdi ise sensiz gecelerimde saçlarimi göz yaslarim oksuyor.
hani benim üzülmeme dayanamazdin.
bak göz yaslarimi silecek o güzel ellerin yok yanimda.
ben hep çok erken vurdu sanirdim sevdalar bana, oysa nasilda geç kalmisim senin gerçek askina.
hayat acimasiz davranmis bana.
kahrolasi ylanizlik yine birakmadi pesimi.
bak yine yalnizim ama bu defa çok koydu yalnizlik acisi.
insan ilk defa asik olunca üstüne bir de ilk askindan uzak kalinca, aslinda kaldiramadigi bir yükün altina giriyormus.
sen benim ilk askimsin. daha önce iliskilerim, gelenim gidenim olmadi diyemem sana ama sen...
ilk defa seninle kalbim hizlandi mutluluk vererek,
ilk defa seninle unuttum aradaki mesafeleri ve ilk defa seninle anladim hayatimin aslinda sensiz anlamsizligini.
kandirmadin beni güzel sözlerinle sen, sadece yasattin.
bu güne kadar hiçkimsenin yapamadigini yaptin yani.
simdi daha iyi anliyorum benim için yoklugunun imkansiz olusunu.
sen gidince ben sadece nefes alip verdim aslinda, yasamadim.
yasamam için gerekli seyi, yani askinla dolu kalbimi senin sol yanina biraktim.
ben yalnizligin acisini kaldirabilirim ama senin aci çektigin bir iliskiyi kaldiramam.
sen üzülme yeter ki, bütün yükü ben üstlenirim.
sen sadece kosulsuz ve eksiksiz sev beni.
sen beni hep sev ki, benim su firtinam bana zarar vermesin.
yaralarla dolu kalbim bir de firtinalara kapilmasin.
zaten yorgun ve bitap düsmekten kendini alamazken bir de yasadigi ilk aski onu son darbeyle yikmasin büsbütün.

artik sevdanin kollarina biraktim kendimi.
dümeni sana verdim yani.
ya ürkek kalbimi firtinali bir denizde bogulmaya birakacaksin ya da sana emanetim, o askinla dolu kalbimi kimsenin bilmedigi koylarda özenle saklayacaksin.
aslinda sen hangisini yaparsan yap, sen bende o kadar çoksun ki ne yaparsan yap bendeki seni tüketemezsin.
askin benden de öte. siginacak bir liman arasa kalbim, yalnizligindan yorulup yine firtinali kalbine demir atar.
 


Üst Alt