dragon3781
Üye
1 gb nokia sd mini hafıza kartı Yardımm
1 gb sd mini hafıza kartım vardı cüzdanın içine koydum eve geldigimde çıkartıp tele taktıgımda izin verlmiyor dedi sonra pc ye taktım pc okumadı tekrar tel e taktım biçim dedi evet dedim biçimlendirilme tamamlandırıldı dedi girdim tuaf tuaf dosyalar var tekarar pc ye taktım gne okumadı tele taktım biçim dedi evet dedim hata diyor çıkarıp kartı bezle sildim tekrar taktım gene izin verilmiyor dedi ne yapabilirim içinde abmin askerlk fotoları var yedekleride yok biçimlendirsem onları recovery ile geri alırım ama nasıl biçimlendirilcek 
1 gb sd mini hafıza kartım vardı cüzdanın içine koydum eve geldigimde çıkartıp tele taktıgımda izin verlmiyor dedi sonra pc ye taktım pc okumadı tekrar tel e taktım biçim dedi evet dedim biçimlendirilme tamamlandırıldı dedi girdim tuaf tuaf dosyalar var tekarar pc ye taktım gne okumadı tele taktım biçim dedi evet dedim hata diyor çıkarıp kartı bezle sildim tekrar taktım gene izin verilmiyor dedi ne yapabilirim içinde abmin askerlk fotoları var yedekleride yok biçimlendirsem onları recovery ile geri alırım ama nasıl biçimlendirilcek 

