[09.05.2011]Nokia C5-00 Hacked FW^^062.1 (Resimli Anlatım)

  • 9 Mayıs 2011
  • 8661 Okunma
  • 32 Cevap

  1. Yeni hackleme yöntemleri çıktığından ve artık flashlamanın işe yaramadığını düşünerek konuyu editledim.Sorusu olan arkadaşlar pm yoluyla bana ulaşsınlar.
     


    Yazan: angmar55
    OğuzcanAbi ve Mehmet bunu beğendi.
  2. :tşk:
     
  3. :op:

    EKLEME:Sanırım konuyu yanlış yere taşımışsınız v5 değil v3 bölümündeki sitem modifikasyona taşımanız gerekiyordu bu anlattığım konu C5-00 içindi.. C5-03 için değil yani c5-03 v5 sanırım...
    Bu sadece C5-00(v3) içindir ilgilenirseniz teşekkür ederim :)
     
  4. tamamdır:oke:
     
    angmar55 bunu beğendi.
  5. harika anltım saolasın
     
    angmar55 bunu beğendi.
  6. Teşekkürler işinizi gördüyse ne mutlu bana :)
     
  7. N0kianın hanqi yazılımını getirirsen getir sertifikan warsa kırmam 15 dk mı alır :D e52 v054.003 ve e72 v054.005 i hack yaptım zorlanmadan :)
     
  8. Onu bende yapıyorum zor bişey değil :)
     
  9. Telefonu bu hackli cfw ile flashladıktan sonraki menu ana ekran vs gibi görüntüleri zahmet olmazsa atarmısın ? :)
     
  10. Görüntüler atardım ama gereksiz bulduğum için atmıyorum Rom Patcher+ 2.6 ekli sadece onun dışında cfwde hiçbir değişiklik yok.
     
  11. peki sağolasın :) ama bi sorum olcak, usb sarjlı olduğu için death flash yapamadım ben, bi yolu varmı acaba ?
     
  12. Jaf ile dei lPhoenix ile flashlicaksın Jaf flashlamaz ilk oalrak bunu söliyim 2. oalrak konunun yukarısında belirttiğmi gibi cihaz açık olcak dead phone usb falan işaretli OLMUCAK ASLA.
     
  13. eline kolua bileğine sağlık hack yaptım telf ana c5 nokia tek yapamadığım şey patcher dosyası ve programı kullanmak yardımcı olursan sevinirim
     
  14. yapan varmı? işe yarıyormu ? oldumu yani ?
     
  15. en alttaki patchler.zip dosyasını indiriyorsun içindeki 2 dosyayı masaüstüne atıyorsun sorna telefonundan x-Plore yardımı ile (başka bi dosya yöneticisi ilede olur) Hafıza kartının ana dizisine Patches diye klasör oluşturuyorsunuz sorna masaüstüne attığınız o 2 dsoyayı hafıza kartındaki yeni açtığınız Patches klasörünün içine atıcaksınız sorna Menü->Uygulamalar->Yükleme->Rom Patcher'a((Yazılım attıktan sorna bu dediğim yere gelir Rom Patcher siz sornadan değiştreblirsiniz tabikide yerini)) girip 2 yamanın üstüne gelip bi kere tıklayın sol tarafındaki yuvarlak kutucuk yeşil renk olur ;)İşlem tamam:oke:

    ----------Eklendi @ 09:57:16 ---------- Yazıldı @ 09:56:04 ----------

    İşe yaramasa neden paylaşayım arkadaşım.yapan yapıyor ayrıntılı bir şekildede anlattım baka baka yapabilirsiniz sizde.
     
  16. eline sağlık emek harcamissin her türlü yolu denedim fakat olmadı birde bunu deniyecem. Peki driverleri pcsuite mi yüklüyor Yani ilk önce ona tanıtıyoruz. Gerisi zaten resimlerle anlatılıyor dimi
     
  17. ya ben bir turlu yapamadım herşeyi harfiyen yaptım. Fakat versiyon gürundükten sonra tel kapaniyor. Flash lıyorum failed hatası alıyorum nerde hata yapıyorum anlamıyorum
     
  18. :S kapanmaması lazım Firmware Update dedikten sorna otomatik kapanir o ama version göründükten sorna kapanmaması gerekiyor :allalla:
     
  19. Güncelleme geldi sonunda, 071.005 oldu. Bunun hackli fwsi nezaman cıkar acaba :D
     
  20. 071.5 Hacklı fw---> http://www.multiupload.com/V7HIBNF2AJ

    İlk olarak NaviFirm+ yardımıyla telefon renginize uygun 071.5 versionunu indiriyoruz.Sonrada RM-645 adında klasör oluşturup inen dosyaların hepsini içine atıyoruz ve sorna üstte verdiğim hacklı dosyayı indirip RM-645 klaröünün içine atıuoruz değiştirilsin mi diye bi soru sorucak evet diyin sornada RM-645 kalasörünü kopyalayıp;

    C:\Program Files\Common Files\Nokia\DataPackage\Products\ ve C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products\ dizinlerine atın bazen Phoenix programı versionu görmeyebiliyor yani 2 sinede atın siz garantili olsun birini görmezse öbürünü görür:naughty:Sonrasını biliyorsunuz zaten:oke:

    Entegre edilenler:
    1-)Rom Patcher+ v3.0 (Son sürüm)
    2-)İnstallserver.exe

    Bunlar dışında hiç bir ayarı ile oynanmamıştır:oke:
     
Yüklüyor...
24/09/2018 - 16:50