Png den kaynaklanacağını sanmıyorum ama bir de remin Jpg sini yolluyayım.
Yalnız iki seçenek sunacağım resimle ufak bir oynama yaptım ilk önce resimleri göstereyim hangisini beğenirsen onu göndereyim.
Bunlardan hangisini istiyorsanız dosyaları bir daha düzenleyip yollayayım. Olmadı siz bana CFW nin sadece rofs dosyasını yollayın ben ekleyip bir daha size yollarım.
Renkli olan mat duruyor..Alttakini de akşam deneyebilirim.
Sen editlediğin txt dosyasında satırı söyle yeter,Editlediğin txt satırında sorun var sanırım.
Renkli olan mat duruyor..Alttakini de akşam deneyebilirim.
Sen editlediğin txt dosyasında satırı söyle yeter,Editlediğin txt satırında sorun var sanırım.
Sen yazılımda bir kaç değişiklik yaptın heralde o yüzden dediğim gibi olmazsa sen bana yazılımın sadece rofs dosyasını pm atarsın ben halleder sana yollarım.
ya benim bi kaç sorum olacaktı bu şebekeyi nasıl geri getireceğim yayınlandı demişşiniz ama ben linkini göremedim bide şu resimdeki bildirim yerine nerden gireceğim onu bulamadım
Ana sayfadaki indirme linki zaten şebeke batarya iconlu?
Bildirimleri ana ekrana gel basılı tut boşluğa içerik ekle diyip bildirimleri seçtiğinde gelir.