{ 07.07.2012 } BLack GoLd EvoLution C6v42+PLus.

Peki resmin konumu doğru mu? yani z:/data/ altında olması lazım.
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
@sülümandönmez
herşey normal gözüküyor dediğim gibi senin hazırlamış olduğun tarayıcıyı kullanınca çıkmıyor.Önceki kullandığımı koyunca çıkıyor.
 
@sülümandönmez
herşey normal gözüküyor dediğim gibi senin hazırlamış olduğun tarayıcıyı kullanınca çıkmıyor.Önceki kullandığımı koyunca çıkıyor.
Png den kaynaklanacağını sanmıyorum ama bir de remin Jpg sini yolluyayım.
Yalnız iki seçenek sunacağım resimle ufak bir oynama yaptım ilk önce resimleri göstereyim hangisini beğenirsen onu göndereyim.




Bunlardan hangisini istiyorsanız dosyaları bir daha düzenleyip yollayayım. Olmadı siz bana CFW nin sadece rofs dosyasını yollayın ben ekleyip bir daha size yollarım.
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Renkli olan mat duruyor..Alttakini de akşam deneyebilirim.
Sen editlediğin txt dosyasında satırı söyle yeter,Editlediğin txt satırında sorun var sanırım.
 
Renkli olan mat duruyor..Alttakini de akşam deneyebilirim.
Sen editlediğin txt dosyasında satırı söyle yeter,Editlediğin txt satırında sorun var sanırım.
Hayır hiç bir sorun yok. Ben de şuan baktım ama belki png den dir ben bir de ilk gönderdiğimin jpg halini gönderiyorum.



- - - Eklendi - - -

Yine de editlediğim satıra bakmak istersen index dosyasını not defteri ile aç. png olanda editlediğim satır aynen aşağıdaki gibi

<td width="342" height="530" background="file:///Z:/data/Black Gold.png" bgcolor="#666666"><p align="center" class="style40"><span class="style17"><span class="style27">Black</span> <span class="style26">Gold</span></span></p>
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Akşama bakabilirim ancak.Şuan pc başında değilim.
 

Mr JoY

Üye
başlığı düzenlediğin için teşekkürler... Iyi çalışmalar kolay gelsin
 
Akşama bakabilirim ancak.Şuan pc başında değilim.
Sen yazılımda bir kaç değişiklik yaptın heralde o yüzden dediğim gibi olmazsa sen bana yazılımın sadece rofs dosyasını pm atarsın ben halleder sana yollarım.
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi

Sen yazılımda bir kaç değişiklik yaptın heralde o yüzden dediğim gibi olmazsa sen bana yazılımın sadece rofs dosyasını ben halleder sana yollarım.
Hiç bi değişiklik yapmadım,
Hatırlamıyorum valla akşam 6 kere flash attım.
Dosyaları incelerim akşam tekrardan.
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
mod bölümünde mevcut.matalcimelek paylaşımı.
 

enevre

Üye
ya benim bi kaç sorum olacaktı bu şebekeyi nasıl geri getireceğim yayınlandı demişşiniz ama ben linkini göremedim bide şu resimdeki bildirim yerine nerden gireceğim onu bulamadım
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Ana sayfadaki indirme linki zaten şebeke batarya iconlu?
Bildirimleri ana ekrana gel basılı tut boşluğa içerik ekle diyip bildirimleri seçtiğinde gelir.
 

maybek

Üye
güzel çalışmaya benziyor. Acaba 5800 xm için ram değerleri nasıl? Teşekkür ederim
 
kardeş şu fwdeki dahili bileşen hatasını düzelt on numara olur.
bide şu açıklayınız sürükleyiniz kilidini yaparsan .
 

eldum

Üye
ellerinize sağlık olsun