Atacan-
Üye
-
Konu Sahibi
-
Tarayıcı yapayım mı yapmayayım mı? İsterse şu an olduğu gibi vereyim. By Atacan ve tarih kalkmış halini.
Ha birde kendi amail programı çıkacak zaten ondan sonra gömülecek öyle değilmi ozaman yer sorunu olcanı zannetmiyorum ama tabi senin denemen lazım eğer olursa en azından benim tercihim olur dosyaları paylaşırsın ben kendim hallederim sen cfw ni istediğin gibi yayınlarsın yine Bu işin arasında çok şey istedim ya kusura bakma sen yine Müsait olursan bakarsın boşver benim isteklerimi biraz yüzsüzlük oldu valla
Buyur kardeşim.Verebilirsiniz.
- - - Eklendi - - -
Ne yüzsüzlüğü abi o nedemek.Kendi email programı kalkınca sorunlar oluşuyor abi onu çıkartamıyorum.Çevrim içi paylaşım felan çalışmıyor o zaman.
Aslında oda beğendi de yalnız atacan kardeşimin siyah la beyaz büyük bir takıntısı var galiba.Anladım Atacan kardeşim hayırlısı olsun olursa çok iyi olucak ama olmazsada canımız sağolsun yalnız ben daha önce opebstar kardeşimin cf siydi sanırım çalışıyodu cfw nin tabanı n97 olabilir nedense kimse taban olarak bunu tercih etmiyor hep c6 yı modlanıyo biri el atar inşallah bu arada yukarıda arkadaşın paylaştığı browser güzel görünüyo tabi seninkide tercih senin
Buyur kardeşim.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Anladım Atacan kardeşim hayırlısı olsun olursa çok iyi olucak ama olmazsada canımız sağolsun yalnız ben daha önce opebstar kardeşimin cf siydi sanırım çalışıyodu cfw nin tabanı n97 olabilir nedense kimse taban olarak bunu tercih etmiyor hep c6 yı modlanıyo biri el atar inşallah bu arada yukarıda arkadaşın paylaştığı browser güzel görünüyo tabi seninkide tercih senin
Beşiktaşlı değilim
Aslında oda beğendi de yalnız atacan kardeşimin siyah la beyaz büyük bir takıntısı var galiba.yanlış anlama herkesin zevki kendine
Paintte Yapabileceğimden Pek emin değilim Ama photoshop da yapmayı denerim. Fakat sen yaparsan dosyayı nereye atacağını söylerim.V40 da çalışıyordu abi bende hatırlıyorum kullandığımı.
Tamam neyse uğraşmıyalım boşver.Tekrar sağolasın.
Paintte Yapabileceğimden Pek emin değilim Ama photoshop da yapmayı denerim. Fakat sen yaparsan dosyayı nereye atacağını söylerim.
Flash layarak mı denedin. Gözükmesi lazım png ile alakası yok telefonda çektiğim resimdede png yi kullandımTamam neyse uğraşmıyalım boşver.Tekrar sağolasın.
Ben denerim.Yalnız arka planda resim gözükmedi paylaştığın,
png dosyası olduğundan olabilirmi acaba ?
Tamam dostum anladım thinkchange den bahsediyorsun.kardeş autoinstaler toplu program yülemeye yarar maxsi cep s60v5 sistem programları bölümünde var nasıl paylaşılıyor bilmiyorum bilgilendirirsen sevinirim
Flash layarak mı denedin. Gözükmesi lazım png ile alakası yok telefonda çektiğim resimdede png yi kullandım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?