{ 07.07.2012 } BLack GoLd EvoLution C6v42+PLus.

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Sağolasın Teşekkür ederim.. Şimdi onları hallediyorum Güncelleştirme hatalarını hiç gözden geçirmemiştim.Yazılıma Filebrowser gömüyorum,MemCheck,Bir adette çok kullanışlı kilit programı gömeceğim (Program belge klasör şifreleme programı ).
Yarında güncelinide yayınlarım.ramblow Atık dosyalarını çıkartacağım.otoinstaler dediğin program ne işe yarar nedir _? sis uzantılısı lazım olabilir atıkları çıkartmam için elinde varsa paylaşırmısın?
 

agun35

Üye
Hiç bir soru yok Tek sorun Nokianın messaging programından mahrum olmak..Buda her cfw de olan bir hata.
Bi tek bu programı çalıştıramadım.Yazılıma gömmeye çalışıncada çok yer kaplıyor.
Atacan eline koluna sağlık kardeşim cfw süper olmuş yazı karakteri iconlar açılış kapanış vs vs hepsi tam istediğim gibi bi hataya da rastlamadım bi arkadaş ramblow bileşen hatası verdi demiş ama bende ölebişey olmadı yükledim ve kullanıyorum benim istediğim yada sormak istediğim yukarıda senden alıntı yaptığım gibi Nokianın messaging programı yazılıma gömülünce sorunsuz çalıştımı çalıştı ise nekadar yer kaplıyo yani cfw de bir temadan feragat edersem yada ovi storeden yeterli olurmu bunları ben sonradan da yükleyebilirim onun için ama messaging programı olmuyo biliyorsun (pil durumuda iyi olursa ki birgün oldu diş bile eksilmedi)Telefona son yüklediğim cfw olabilir
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
@EyvALLAH abi sağolasın yorumun için.
Nokia mesaaging programı için 6 mb yer lazım
Şuan 3mb boşluk var.Hiç gömemedim daha.Temaylarla kaldırılacak bi olay değil abi.Tema zaten ufak.Bende çok istiyorum Nokiamessaging programını kullanmayı ama bi yol bulamadım..Haritaları çıkartayım desem sonradan yüklesem C hafızası bu sefer yarıya iner.Çıkartacak bişeyde yok açıkcası..
 

agun35

Üye
ovi mağza ve bir tema çıkarılsa yeterli olmazmı acaba valla bende çok istiyorum bunu
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
@agun35 Abi Yarın bi daha deniyeceğim programın sis uzantısını parçalayınca gereksiz diller var onlarıda silip deneyeceğim.Olmazsa artık uğraşmıyacağım valla .
 
Tarayıcı yapayım mı yapmayayım mı? İsterse şu an olduğu gibi vereyim. By Atacan ve tarih kalkmış halini.
 

agun35

Üye
Ha birde kendi amail programı çıkacak zaten ondan sonra gömülecek öyle değilmi ozaman yer sorunu olcanı zannetmiyorum ama tabi senin denemen lazım eğer olursa en azından benim tercihim olur dosyaları paylaşırsın ben kendim hallederim sen cfw ni istediğin gibi yayınlarsın yine Bu işin arasında çok şey istedim ya kusura bakma sen yine Müsait olursan bakarsın boşver benim isteklerimi biraz yüzsüzlük oldu valla
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi

Tarayıcı yapayım mı yapmayayım mı? İsterse şu an olduğu gibi vereyim. By Atacan ve tarih kalkmış halini.

Verebilirsiniz.


- - - Eklendi - - -


Ne yüzsüzlüğü abi o nedemek.Kendi email programı kalkınca sorunlar oluşuyor abi onu çıkartamıyorum.Çevrim içi paylaşım felan çalışmıyor o zaman.

 
Verebilirsiniz.


- - - Eklendi - - -



Ne yüzsüzlüğü abi o nedemek.Kendi email programı kalkınca sorunlar oluşuyor abi onu çıkartamıyorum.Çevrim içi paylaşım felan çalışmıyor o zaman.

Buyur kardeşim.

 

agun35

Üye
Anladım Atacan kardeşim hayırlısı olsun olursa çok iyi olucak ama olmazsada canımız sağolsun yalnız ben daha önce opebstar kardeşimin cf siydi sanırım çalışıyodu cfw nin tabanı n97 olabilir nedense kimse taban olarak bunu tercih etmiyor hep c6 yı modlanıyo biri el atar inşallah bu arada yukarıda arkadaşın paylaştığı browser güzel görünüyo tabi seninkide tercih senin
 
Aslında oda beğendi de yalnız atacan kardeşimin siyah la beyaz büyük bir takıntısı var galiba. yanlış anlama herkesin zevki kendine
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi

Buyur kardeşim.


EyvALLAH Sağolasın tamam dır bunu kullanayımda Yalnız resim Arka planı siyah şekillerde beyaz yapılamazmıydı acaba _? Bu ilk resmini paylaştığın sanırım.


- - - Eklendi - - -


Tamam Tarayıcı bunu yapıcam abi.N97 potunda çalışıyormuydu messaging.sanki yine hata vardı diye hatırlıyorum _?


- - - Eklendi - - -


Aslında oda beğendi de yalnız atacan kardeşimin siyah la beyaz büyük bir takıntısı var galiba. yanlış anlama herkesin zevki kendine
Beşiktaşlı değilim Cfw ile uyumlu olsun diye istemiştim.Siyah beyaz renklerde hoşuma gider o kadar
 

agun35

Üye
Çok zaman ve çok fw ler geçti ama çalıştığını kullandığımı hatırlıyorum
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
V40 da çalışıyordu abi bende hatırlıyorum kullandığımı.
 

agun35

Üye
Olabilir onla bunun ne farkı varsa artık
 
kardeş autoinstaler toplu program yülemeye yarar maxsi cep s60v5 sistem programları bölümünde var nasıl paylaşılıyor bilmiyorum bilgilendirirsen sevinirim
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi

Paintte Yapabileceğimden Pek emin değilim Ama photoshop da yapmayı denerim. Fakat sen yaparsan dosyayı nereye atacağını söylerim.
Tamam neyse uğraşmıyalım boşver.Tekrar sağolasın.
Ben denerim.Yalnız arka planda resim gözükmedi paylaştığın,
png dosyası olduğundan olabilirmi acaba ?
 
Tamam neyse uğraşmıyalım boşver.Tekrar sağolasın.
Ben denerim.Yalnız arka planda resim gözükmedi paylaştığın,
png dosyası olduğundan olabilirmi acaba ?
Flash layarak mı denedin. Gözükmesi lazım png ile alakası yok telefonda çektiğim resimdede png yi kullandım
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
kardeş autoinstaler toplu program yülemeye yarar maxsi cep s60v5 sistem programları bölümünde var nasıl paylaşılıyor bilmiyorum bilgilendirirsen sevinirim
Tamam dostum anladım thinkchange den bahsediyorsun.
Halledeceğim onuda akşama.

- - - Eklendi - - -


Flash layarak mı denedin. Gözükmesi lazım png ile alakası yok telefonda çektiğim resimdede png yi kullandım

Evet flashlıyarak.Önceki kullandığım browserı koyunca çıkıyor blackgold tarayıcısını senin yaptığın tarayıcıyı koyunca çıkmıyor arka planda neden olabilirki başka ?