{ 07.07.2012 } BLack GoLd EvoLution C6v42+PLus.

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi




 
valla süpere benziyorda bu belle topbar kendiliğinden kurulu olcak fw de değil mi ?
 
kolay gelsin şebeke ve pil ikonlusu da olacamı kardeş
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
valla süpere benziyorda bu belle topbar kendiliğinden kurulu olcak fw de değil mi ?

Kullanıcıya bağlı,gömün diyorsabız gömeyim yazılıma.Fakat ben gömülü şekilde kullabmıyorum.Nedenleri telefonun açılığını ağırlaştırıyor,güncelleme çıktığında yenisini yükliyemezsiniz dahili bileşen olur.Kullancağım programlarda daha beta hali..Yazılımı kullanmk isteyenlere zaten uygulama paketi ve extra diye programlar paylaşacağım açıklamalarıyla beraber.

- - - Eklendi - - -

kolay gelsin şebeke ve pil ikonlusu da olacamı kardeş

olacak kardeşim.

- - - Eklendi - - -


Sağolasın.
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Mod bölümünde var zaten istemediğin kadar hemde
 
ram bilgilerini de koyarmısın ama telefon açıldıktan sonra en az 5 dk geçsin ve efektler de açık olsun ...
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
ram bilgilerini de koyarmısın ama telefon açıldıktan sonra en az 5 dk geçsin ve efektler de açık olsun ...

Daha starterli halini falshlamadım telefona, düzenlemeler bitmedi yayınladığımda dediğin şekilde yaparım , görmek istediğin değerleri yazarım ana sayfaya.
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
% 97 de şuan

- - - Eklendi - - -



- - - Eklendi - - -

Güle Güle Kulanın.
Hayırlı Olsun
 
kardeşim capsleri yenileseydin bari
 
peki o zaman kolay gelsin

- - - Eklendi - - -

bi ben cfw'mi paylaşmaya cesaret edemedim
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Yayınla bence senin görselleri seviyorum ben.
Zaten artık cfw ler hep sıfır hata...O yüzden hep görselliğe önem veriyorum.
 
üstad ellerine sağlık şimdi indirdim biraz sonra yülklerim teşekürler hayırlı olsun