{ 07.07.2012 } BLack GoLd EvoLution C6v42+PLus.

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi

1 Ay Sonra
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi

atacan navibar 1o numara olmuş

*ortadaki ahizenin içi oyulmuş şekli bende vardı sanki bi şuna baksana tam emin değilim


- - - x-scarface - - -



Sağolasın Kardeşim olsada canın sağolsun olmasada,
Desteğine Kurban
Yalnız şuan deniyemiyorum yarın müşerref olacağım dosyaylarınla
 

klavyeci

Üye
Arkadaş eline sağlık.Güzel olmuş.Senden rican şu 2.fontu (içi boş olarak görünen) ve Bildirimler widgetini paylaşır mısın?
 

klavyeci

Üye
Ben bulamadım.Link paylaşır mısın?
 

klavyeci

Üye
Çok teşekkürler.Bildirimler widgetinide bulamadım.
 

klavyeci

Üye
icon olsa gerek.Boloncuk ve renkli şeklinde olması hoşuma gitti ondan
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
önemli değil kardeş.
notificationwidget_aif.mif Bu dosyayı alman yeterli.
Mod paylaşımı yapmıyorum ama yazılımdan istediğinizi çekebilirsiniz yayınlamamak şartıyla.
 
Tepkiler: klavyeci
Yazılımı yükledim gerçektende font rengi resimdekine göre daha canlı duruyor. Hiç soluk değil. Fakat görüşüm güncellemede Ana ekrana siyahtan farklı güzel bir resim koysan süper olur. Ayrıca kinetik kaydırma çok hoşuma gitt ufak bir kaydırıyorsun slayt gibi sürekli kayıyor. Çok güzel
 
Tepkiler: Atacan-

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi

Tamam Resim Olayına bakıcam.Kafama Göre bulursam eklerim.
---Kaydırma modu en sevdiğim mod ve arama esnasında titreme ve karşı tarafın açtığında titremesi , Açana kadar kulağımda tutmama gerek kalmıyor
Beğenmene sevindim Sağolasın..
 
Gerçekten yazılımın çok güzel o titreme olayınıda farketmedim. Ama o da güzelmiş
 
Tepkiler: Atacan-