Öncelikle merhaba ayarlar - temalar - genel kısmına girdiğimde cihaz hiçbir tepki vermiyor bunun hakkında çözüm öneriniz varmı ? şimdiden teşekkürler![]()
Yeni ve sorunsuz link konuya eklenmiştir. Güle Güle Kullanın.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
EvvALLAH kardeşim.
Eline sağlık Kardeşim.
sis dosyasını bana gönder. Halledip sana yollayayım.Her şeyi denememe rağmen işcep kuramıyorum yetkisiz serfitika hatası alıyorum.

sis olmayan bir programı nasıl telefona yüklemeye çalışıyorsun?dosya sis değil program telefona uygun serfitika yok diyor.orjinal fw böyle bir sorun yoktu.
kardeş iş cep bende kuruluyor sorun yok süleyman kardeşim cfw deki temanın batarya ve şebeke ikonlusu varmı tema süper tabiki cfwde teşekürler kardeşim

yeni yükledim yazılımı görsel açıdan çok sağlam olmuş emeğine sağlık umarın performansı da sağlamdır![]()

link olarak vereyim zor olmasınwww.maxicep.com/symbian-s60v5-temalar/temalari-topbar-uygulamasina-uyarlama-690427.html
İmzama tıkla.![]()

Temaları TopBara Uyarlama..! (Anlatım)hoca eline sağlık çok güzel ama bide tema yüklersen çok memnun kalırım
normal 5800 teması yüklüyorum batarya ve sinyal ikonu gizlenmiyor...
