Nokia 5800 CFW {01.12.2012} Belle Hoşçakal..! A & S

Sponsorlu Bağlantılar

TheByEnes

TheByEnes

Üye
Öncelikle merhaba ayarlar - temalar - genel kısmına girdiğimde cihaz hiçbir tepki vermiyor bunun hakkında çözüm öneriniz varmı ? şimdiden teşekkürler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman


Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi
Öncelikle merhaba ayarlar - temalar - genel kısmına girdiğimde cihaz hiçbir tepki vermiyor bunun hakkında çözüm öneriniz varmı ? şimdiden teşekkürler :)

Allah Allah sorunu düzeltmiştim hâlâ mı devam dediyor yav
şimdilik kusura bakma yardım edemem kardeşim. Istersen Gold Starı kur. Bundan tek farkı tema. Onda herhangi bir sıkıntı yok. Linki bu hafta içinde yenilemeye çalışacağım
 
  • Beğen
Tepkiler: Atacan-
Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi
:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Atacan-
Atacan-

Atacan-

Üye
:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman
Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi
Yeni ve sorunsuz link konuya eklenmiştir. Güle Güle Kullanın. :oke:

 
  • Beğen
Tepkiler: Atacan- ve efsane1980
last-shoot

last-shoot

Üye
Her şeyi denememe rağmen işcep kuramıyorum yetkisiz serfitika hatası alıyorum.
 
last-shoot

last-shoot

Üye
dosya sis değil program telefona uygun serfitika yok diyor.orjinal fw böyle bir sorun yoktu.
 
efsane1980

efsane1980

Üye
kardeş iş cep bende kuruluyor sorun yok süleyman kardeşim cfw deki temanın batarya ve şebeke ikonlusu varmı tema süper tabiki cfwde teşekürler kardeşim
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman
Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi
kardeş iş cep bende kuruluyor sorun yok süleyman kardeşim cfw deki temanın batarya ve şebeke ikonlusu varmı tema süper tabiki cfwde teşekürler kardeşim

gece veya yarın tema bölümünde paylaşacağım kardeşim :oke:
 
Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi
...
 
jokerseyhan

jokerseyhan

Üye
yeni yükledim yazılımı görsel açıdan çok sağlam olmuş emeğine sağlık umarın performansı da sağlamdır :tşk:
 
Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi
yeni yükledim yazılımı görsel açıdan çok sağlam olmuş emeğine sağlık umarın performansı da sağlamdır :tşk:

Güle güle kullan kardeşim. Yazılımı ben ve Atacan 3 aydan fazla bir süre kullandık ve ben hâlâ kullanıyorum. Performans adına hiçbir sıkıntı yaşamadım. Herhangi bir sorun olursa ben buradayım :)
 

suayip50

Üye
hoca eline sağlık çok güzel ama bide tema yüklersen çok memnun kalırım :D
normal 5800 teması yüklüyorum batarya ve sinyal ikonu gizlenmiyor...
 
Atacan-

Atacan-

Üye
www.maxicep.com/symbian-s60v5-temalar/temalari-topbar-uygulamasina-uyarlama-690427.html
İmzama tıkla.:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman
Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi


Üst Alt