LCG Jukebox v2.17 [Winamp] [Mavi Ekran Hatası Giderildi]

Sponsorlu Bağlantılar

Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
LCG Jukebox v2.17 [Winamp] [Mavi Ekran Hatası Giderildi]


Özellikleri

Yüksek kalite müzikçalar
Mp3 ve Ogg formatlarını destekler
Internet radyo desteği var
100 seviyeli ses ayarı
Zamanlı kapanma özelliği
10-band equalizer desteği
Şarkı listesi oluşturma
Program renklerini değiştirebilme
Şarkıların albüm resimlerini gösterebilme
Şarkı sözlerini gösterebilme desteği
Normal ve rastgele çalma özelliği
Bekleme ekranında mini ekranda müzikçalar görünümü


Not: Farklı Bir Kişi Tarafından Kırılmış 2.17 Sürümü. Diğer Sürümde Mavi Ekran Hatası Alanlar Bu Sürümü Kullanabilirler. Bazı Virüs Programları Uyarı Verebilir Aldırmayın. Virüs Programını Kapatıp Öyle Seri Numaranızı Alabilirsiniz... Ue-Gazi Tarafından Test Edilmiştir ve Halen Kullanılmaktadır... Ekran Görüntüleride Kendi Sistemime Aittir...

Rar Password : BaD_BoY

Upload By Ue-Gazi
11.07.2008
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: by_serseri_uğur, darendeli44, neron_rap ve 6 diğerleri


ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Pro. için sağolasın :good:
:maxicep:
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim Güle Güle Kullanın... (:
 
ercankasak

ercankasak

Üye
gazi arkadaşım öncelikle saol!ama register kodunu halledemedim

--------------- Ekleme ---------------

rica etsem bi yardım
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

 
svip

svip

Üye
yaw hersey güzel de bi konu açıp dosya eklerken rapid linki kullanıyoz
adminler sonra onu eklenti haline getiriyor
biz direk eklenti olarak nasıl upload ederiz acaba???
neyse konuyjla alakasız oldu emeğine sağlık
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim Güle Güle Kullanın... (:
 

cirkinn

Üye
çok sağol arkadaşım
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim Güle Güle Kullanın... (:
 
efsane_komando

efsane_komando

Üye
teşekkürler kardeşim eline-emeğine-yüreğine sağlık....saygılarımla tekrar aranızdayım.dualarınızı bekliyorum.pazartesi hastehaneye yatıyorum.allaha emanet olun.....yusuf043
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim Kardeşim Güle Güle Kullan... Hayırdır Kardeşim... Hastane İşi Ne ? Geçmiş Olsun Allah Acil Şifalar Versin... :(
 

KanYeE

Üye
Kardeş rardaki ******de virüs vardı ignore edip girdim kodu inşallah birşey olmaz..
 

realraven

Üye
elinize emeğinize sağlık! TEŞEKKÜRLER...
 
sanalalem35

sanalalem35

Üye
saol hocam mavi ekran ok buseferde dogrulama onayı icin internete baglanmaya calısıyo hata verip kapanıyo bilgin olsun E65
 

sktem

Üye
PAyalaşım için teşekkürler
 
orodrethe

orodrethe

Üye
saol arkadaşım...ama bende alttaki menü tuşu sağda çıkıyor menuye giremiyorum..tıkladığımda exit e basmışım gibi algılıyor
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Telefonum 6120 Classic ve Programı Yükledim Hala Kullanmaktayım Bir Sorunlada Karşılaşmadım Daha... İnternet Bağlantısı Sorunu Yaşayan Arkadaşlar da ****** Üretip ******ini Yazsınlar Sorunu Gidersinler...
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Konuya Göz Atanlar Ya Çok Memnun O Yüzden Mesaj Yazmıyor... Yada Çok Memnuniyetsiz Kalıp Mesaj Yazmak Yerine Bana Sövüyolar (: Hangisi ?
 

extasy111

Üye
gerçekten çok başarılı bir program. teşekkürler...
 


Üst Alt