>>> 23 Günlük Türkiye Gezisi <<<

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
Ya canlarımsınız hepiniz ben ayrım yapmıyorum ama hemen yanlış anlamayın :cry:
 


xkadir61

xkadir61

Üye
bence birdahakine mimibüsle gel. 307'ye sığamayabiliriz, zannedersem biraz kalabalık olacaz. :eheçok reklam yaptık. millet buluşmaya akın edecek sonra.
 
mservank

mservank

Üye
süper yerler gezmişsiniz ,vay be :)
 
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
bence birdahakine mimibüsle gel. 307'ye sığamayabiliriz, zannedersem biraz kalabalık olacaz. :eheçok reklam yaptık. millet buluşmaya akın edecek sonra.


doğru söylüyosun kardeşim ama minübüsün yanında evde bulmamız lazım... çünkü buluşmamız bir gün sürmeyecek :ehe
 
xkadir61

xkadir61

Üye
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
aynen öyle kardeşim nur gilin evin karşısına kurarız olmazmı :naughty:
 
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
çayda yok ama olsun :ehe kankam oradamısın NURCUM ;)
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
heh geldim. yok a alınırmıyım böyle şeylere ayıpsınız :)
bu arada artık ocağımız sorunsuz. sorun ocalarda değilmiş :D sorun gaz ayarında :D
bu arada çadır kamp için ama bizim orda bizim evde kalırız ;) sizi çadırda yatırırmıyım yaw
 
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
ahhh ahhh özledim o günleri vah gençliğim vahhh :(:(:( :ehe
kankam Antalya'yı ii düşün şimdiden para toplamaya başlayalım ;) Önümüzdeki yaz harika olcak Çılgın Maxiciler Kampta filmini çekcez :ehe :D
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
ahhh ahhh özledim o günleri vah gençliğim vahhh :(:(:( :ehe
kankam Antalya'yı ii düşün şimdiden para toplamaya başlayalım ;) Önümüzdeki yaz harika olcak Çılgın Maxiciler Kampta filmini çekcez :ehe :D


:ehe bana uyar walla
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Adana'da 1 gün bile durmadın Toprak. Daha dursaydın güzel şeyler yapacaktık. :) Ama bunun acısını yaz sonunda kısmet olursa yanına geldiğimde çıkartırız. :)

Yarın Malatya - Hekimhan'a gidiyorum. Elazığ'a giderken yanıma bir uğrarsın herhalde. Yakınından geçiyorsun nasıl olsa. :ehe
 
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
Adana'da 1 gün bile durmadın Toprak. Daha dursaydın güzel şeyler yapacaktık. :) Ama bunun acısını yaz sonunda kısmet olursa yanına geldiğimde çıkartırız. :)

Yarın Malatya - Hekimhan'a gidiyorum. Elazığ'a giderken yanıma bir uğrarsın herhalde. Yakınından geçiyorsun nasıl olsa. :ehe


Çıkarmazmıyız kardeşim her daim ;) Sizleri özledim Ercan gitti heralde dimi İskenderun' a?
 

omayra

Üye
Ne kadar güzel... İmrendim doğrusu.
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
güzel
 
canturgay

canturgay

Üye
offffffff.bakarken yoruldum walla kanka...:ehe
pestilinin çıktığı kadar varrr...:D:D

 
XMEN_43

XMEN_43

Üye
güzel kareler
 
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
Ne kadar güzel... İmrendim doğrusu.

aslında imrenmemek elde değil :) teşekkürler


Teşekkürler...

offffffff.bakarken yoruldum walla kanka...:ehe
pestilinin çıktığı kadar varrr...:D:D

Anladın sonunda beni kanka :ehe


Sağlık olsun ama bi dahaki seferine içeriz ona göre hemde akşam :):):)


teşekkürler ;)
 
CEREN

CEREN

Üye
gercektende imrenilecek kadar güzel yerler gezmişsin ve ii insanlar tanımışsın umarım bigün bende katılırım maxicep buluşmalarına tabi adana veya cevresi olursa;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt