bence birdahakine mimibüsle gel. 307'ye sığamayabiliriz, zannedersem biraz kalabalık olacaz.çok reklam yaptık. millet buluşmaya akın edecek sonra.

çadır ne güne duruyor. kurarız ulu orta biryere olur biter.doğru söylüyosun kardeşim ama minübüsün yanında evde bulmamız lazım... çünkü buluşmamız bir gün sürmeyecek![]()

neden olmasın. komşu komşunun külüne'de muhtaçtır zaten.aynen öyle kardeşim nur gilin evin karşısına kurarız olmazmı![]()

ahhh ahhh özledim o günleri vah gençliğim vahhh![]()
kankam Antalya'yı ii düşün şimdiden para toplamaya başlayalımÖnümüzdeki yaz harika olcak Çılgın Maxiciler Kampta filmini çekcez
![]()
![]()
bana uyar wallaAdana'da 1 gün bile durmadın Toprak. Daha dursaydın güzel şeyler yapacaktık.Ama bunun acısını yaz sonunda kısmet olursa yanına geldiğimde çıkartırız.
Yarın Malatya - Hekimhan'a gidiyorum. Elazığ'a giderken yanıma bir uğrarsın herhalde. Yakınından geçiyorsun nasıl olsa.![]()
Çıkarmazmıyız kardeşim her daimSizleri özledim Ercan gitti heralde dimi İskenderun' a?
Ne kadar güzel... İmrendim doğrusu.
teşekkürleroffffffff.bakarken yoruldum walla kanka...
pestilinin çıktığı kadar varrr...![]()

Evet, gitti.



güzel kareler
