ANKETE KATILIN:sizce maç kimin hakkıydı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
brhm32

brhm32

Üye
    Konu Sahibi
ANKETE KATILIN:sizce maç kimin hakkıydı?
sizce maç kimin hakkıydı?
HERKES CEVABINI YAZSIN BAKALIM
 


van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Eğer hakla, hukukla maç kazanılsaydı bizim yarı finalde işimiz yoktu. Her zaman iyi oynayan kazanamaz. Bugüne kadar turnvuada kötü oynadık kazandık, bugünde çok iyi oynadık ama kaybettik. :oke:
 
mservank

mservank

Üye
bence maçı biz kazanmalıydık o kadroyla o mücadelenin sonucu böyle olmamalıydı
hakemin yardımlarıyla beraber 3-2 öne geçtiler bu bizim için bir başaırıdr
 
milagros_zuzu

milagros_zuzu

Üye
Eğer hakla, hukukla maç kazanılsaydı bizim yarı finalde işimiz yoktu. Her zaman iyi oynayan kazanamaz. Bugüne kadar turnvuada kötü oynadık kazandık, bugünde çok iyi oynadık ama kaybettik. :oke:
sana tamamen katılıyorum. sonuna kadar hakkımızdı ama rüştü saolsun kaleden açılmaya pek meraklı olduğu için haybeden gol yediğimizle kaldık.
 
Nazy

Nazy

Üye
sana tamamen katılıyorum. sonuna kadar hakkımızdı ama rüştü saolsun kaleden açılmaya pek meraklı olduğu için haybeden gol yediğimizle kaldık.
Bir önceki mesajındada rüştüye sinir olduğunudile getirmiştin
şimdide öyle:)
Tek Rüştür ile başarılabilecek bişey değil
oda çok üzgün hepimiz üzgünüz
hakemler duruken rüştüye kızmak haksızlık
ayrıca şansız olduğumuz maçın başından belliydi
direkten dönen ilk topta bu aşikarlaştı...
ama olsun 2 gol attık iki goldede mutlu olduk birbirimize sarılıp coştuk:)
avrupanın ilk dördündeyiz belki 3. oluruz:)
 
milagros_zuzu

milagros_zuzu

Üye
Bir önceki mesajındada rüştüye sinir olduğunudile getirmiştin
şimdide öyle:)
Tek Rüştür ile başarılabilecek bişey değil
oda çok üzgün hepimiz üzgünüz
hakemler duruken rüştüye kızmak haksızlık
ayrıca şansız olduğumuz maçın başından belliydi
direkten dönen ilk topta bu aşikarlaştı...
ama olsun 2 gol attık iki goldede mutlu olduk birbirimize sarılıp coştuk:)
avrupanın ilk dördündeyiz belki 3. oluruz:)

ya rüştü ye kızdım ama hakkını yememek lazım.
o her zaman bir numara dünya kupasında harikalar yaratmıştı.
ama abi adam çok açılıyo kaleden 2. golü haybeden yemedik mi.
neyse hepsinin canı saolsun buraya kadar getirdiler o sevinci yaşattılar ya bize helal olsun:op:
 

titi89

Üye
3. maçı var mı???
 
canturgay

canturgay

Üye
3. lük maçı yok.
 
FirstClasss

FirstClasss

Üye
Eğer hakla, hukukla maç kazanılsaydı bizim yarı finalde işimiz yoktu. Her zaman iyi oynayan kazanamaz. Bugüne kadar turnvuada kötü oynadık kazandık, bugünde çok iyi oynadık ama kaybettik. :oke:
Size katılıyorum fakat Fatih Terim'in dediği gibi "şans mücadele edenin yanındadır" ki bizimde öyle yaptığımıza inandık, inanıyoruz.:)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Size katılıyorum fakat Fatih Terim'in dediği gibi "şans mücadele edenin yanındadır" ki bizimde öyle yaptığımıza inandık, inanıyoruz.:)

Futbol 11'e 11 oynanır fakat sonunda Almanlar kazanır.

Bunu unutma :)
 
qurbuz

qurbuz

Üye
türkler kazanmalıydı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt