Bir önceki mesajındada rüştüye sinir olduğunudile getirmiştin
şimdide öyle

Tek Rüştür ile başarılabilecek bişey değil
oda çok üzgün hepimiz üzgünüz
hakemler duruken rüştüye kızmak haksızlık
ayrıca şansız olduğumuz maçın başından belliydi
direkten dönen ilk topta bu aşikarlaştı...
ama olsun 2 gol attık iki goldede mutlu olduk birbirimize sarılıp coştuk

avrupanın ilk dördündeyiz belki 3. oluruz