Telefon Tavsiyesi Nokia 6500 Mı Yoksa 5610 Mu?

Sponsorlu Bağlantılar

mustimix41

mustimix41

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 6500 Mı Yoksa 5610 Mu?
:megafon:YHA BEYLER BAYANLAR TEMMUZ 5 E KADAR DUSUNME WAKTİM WAR İKİSNDEN BİRİNİ ALACAM AMA EMİN DEİLİM BAZI FORUMLARDA 6500 GORUNTU İİ DEİL FALAN DİOLAR 3.2 MP HAKKINI WERMİYORMUS SES KALİTESİNDENDE TEREDDUTUM WAR 5610 UN BOZULMA DAVASI KAFAMI KURCALIO BANA YOL GOSTERİN DAYANIKLI SES VE GORUNTU ACISINDAN HANGİSİ DAHA İİ VE TAVSİYE EDERSİNİ?

KULLANANLAR WARSA OZELLİKLE ONLARDAN YORUM BEKLİYORUM 5610 KULLANICISI VARSA CEKTİGİ FOTOLARDAN ORNEK KOYABİLİRMİ ORJİ BOYUTLARDA???

YARDIMLARINIZI BEKLİORUM SİMDİDEN SAOLUN :oke:
 


safakk

safakk

Üye
valla bence 5610 daha iyi gibi müziği denedim bi harika basları falan çok deli vuruyor... :)
 
mustimix41

mustimix41

Üye
    Konu Sahibi
yha müzik telefonu olmasından ole olcagını umuorum bende ama 6500 slide inki onunki kadar warmıdır ? bide cektigim fotoları pc ye attıgımda (her iki tel içinde gecerli) goruntu dar uzun olmaması tercihimdir bunlar nasıldırkine ?

YORUMUN İÇİN TESKK!!!
 
safakk

safakk

Üye
yha müzik telefonu olmasından ole olcagını umuorum bende ama 6500 slide inki onunki kadar warmıdır ? bide cektigim fotoları pc ye attıgımda (her iki tel içinde gecerli) goruntu dar uzun olmaması tercihimdir bunlar nasıldırkine ?

YORUMUN İÇİN TESKK!!!

valla bence 6500 ın sesi 5610 kadar iyi olacağını sanmıyorum....ayrıca bütün telefonlar için geçerlidir bu hiç bir makinayı yan şekilde tutup fotograf çekmediğin sürece bilgisayarda yan(yani dar uzun) çıkmaz zaten çıkarsa da değiştirebilirsin bu dururmu:oke:
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
6500 slidenin sesi süper artı kamera 10 numara ve çift flaş patlayınca ortalıgı aydınlatması süper renkleri çok canlı artı kasası çok sağlam çelik
 
mustimix41

mustimix41

Üye
    Konu Sahibi
6500 slidenin sesi süper artı kamera 10 numara ve çift flaş patlayınca ortalıgı aydınlatması süper renkleri çok canlı artı kasası çok sağlam çelik

arkadasım yorumun için tsk !!! kamerası 3.2 diolar ama hakkını vermiomus bu ozelliginin bu konuda ne diyebilirsin? 56100 dada cift flash war ! yha ozellikleri hemen hemen herseyi aynı ama off işte bi kara yokkk:agla

--------------- Ekleme ---------------

 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
karar senın ama 6500 slide süper ve kim diyosan yanılıyo kamera konusunda ya 16700000 renk + 3.2 megapixel kamera bu özellikmi hakkını vermiyo ama karar senın:oke:
 
mustimix41

mustimix41

Üye
    Konu Sahibi
bugn b, telf.cuda baktım ik tel de yan yanaydı 6500 ekran ufak geldi gosume suan 5610 agır basıo ama bakalım kamera ozellikleri aynı saten ikisininde
 
eQooo

eQooo

Üye
6500 daha ii diye düşünüyorum ama karar senin...
 
gabico

gabico

Üye
arkadaş şunu bir açığa çıkaralım nokia 5610 xpress music in sesi nokia 6500 slide göre daha fazla çıkıyor bundan dolayı ben nokia 5610 xpress musici tercih ederdim dur sana karşılaştırmasını bir sitede vereyim:

al bakalım ikisinde karşılaştırılması teşekküre gerek yok :oke:
 
mustimix41

mustimix41

Üye
    Konu Sahibi
arastırman için tsk ederim eline saglık emegine saygı tsk etme demissin ama bi emek harcamıssın bana ve bu telefonlara ilgi duyanlar için!!!

eger 5610 un fiyatını merak eden varsa ben sordum bugun bi yerde 630 bi yerdede 600 ytl fiyat cektiler bakalım onu alıcam galiba

--------------- Ekleme ---------------

sitede 5610 kulllanan yokmu bu arada yha? bi fikrini alayım kullanısı nasıl falan memnunmu kullanan arkiler ?aynı sekilde 6500 kullanıcılarından da bekliorum!!
 

negra sombra

Üye
N73 kullanıyodum 5610 kullanıyorum şuanda ikisinide megapixelleri aynı olmasına karşı 5610 un fotograf kalitesi gerçekten çok iyi. Çift flaşlı bi kamera. Gün ışığını çok iyi alıyor ve ondan çok iyi faydalanıyor. Tavsiye ederim.
 
i.dem32

i.dem32

Üye



5610 foto kalitesi bence güzel alacak olan arkadaşlara yardımcı olmuşumdur umarım


--------------- Ekleme ---------------

:megafon:YHA BEYLER BAYANLAR TEMMUZ 5 E KADAR DUSUNME WAKTİM WAR İKİSNDEN BİRİNİ ALACAM AMA EMİN DEİLİM BAZI FORUMLARDA 6500 GORUNTU İİ DEİL FALAN DİOLAR 3.2 MP HAKKINI WERMİYORMUS SES KALİTESİNDENDE TEREDDUTUM WAR 5610 UN BOZULMA DAVASI KAFAMI KURCALIO BANA YOL GOSTERİN DAYANIKLI SES VE GORUNTU ACISINDAN HANGİSİ DAHA İİ VE TAVSİYE EDERSİNİ?

KULLANANLAR WARSA OZELLİKLE ONLARDAN YORUM BEKLİYORUM 5610 KULLANICISI VARSA CEKTİGİ FOTOLARDAN ORNEK KOYABİLİRMİ ORJİ BOYUTLARDA???

YARDIMLARINIZI BEKLİORUM SİMDİDEN SAOLUN :oke:


arkadaşım incele orjinal ebatlardaki fotolarını koydum.... ben kullanıyorum memnunum...
 
mustimix41

mustimix41

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar oncelikle yardımcı olm aya calısan arkile tsk ediorum cuma gunu aldım ben telimi 5610 olrak karar kıldım ve aldım ve suan cookk memnunum alacak arkilerde warsa tavsiye ederim !!!
 

son_durock

Üye
ben 5610 kullanıcısıyım gerek efektleri olsun kullanılabilirgi ve kaydırma tusu navi tusu hepsi harika...sesi de mukemmele yakın kalite harika tek handikabı 6500 daki gibi hoparlorun arkada olusu cift flas cogu tel den cok daha güclü....efektleri ve bazı ozellikleri insanı büyülüyo ikiside 16 milyon renk fakat 6500 ın kamerası carl zeiss 5610 un ki diil cok bise farketmiyo...eline oturuyo telefon 6500 da kullanım zorlugu yasabilirsin..dedigim gibi kaydırma tusu büyük kolaylık saga cekince ekran da saga cekilip müzik calar ve radyo cıkıyo..cok harika görünümlü müzik calar temaları bircok ozelligi 6500 dan cok daha üstün hem spor hem de hızlı kesinlikle 5610 derim ben..bu arada macar veya finlandiya yapımı alırsan sorun cıkmaz...istersen foto koyabilirim kusursuz cekiyo...video kalitesi cok sıkıntıya sokmustu beni...fakat bütün ayarları en düsükteymis farketmedim hepsini yükselttim normal video camera gibi cekmeye basladı inanamadım..spor ince eline oturan hızlı ve kolay..büyüleyici ozellikler ve efektler muthis..cok farklı bi tel..
 
mustimix41

mustimix41

Üye
    Konu Sahibi
yha 5610 kullanan arkiler benm bii sıkıntım war su 5610 da!! bluetooth la gelen dosyalar alınan dosyalara tel hafızasına gelio onu direk hafıza kartına almasını saglayamayızmı ole bir ayar yokmu telde arkiler?bilen warsa acil solesin lutfnnn

--------------- Ekleme ---------------

arkiler bide sarjınız kac gun gidior?ogrenebilirmiyim??
 
i.dem32

i.dem32

Üye
yha 5610 kullanan arkiler benm bii sıkıntım war su 5610 da!! bluetooth la gelen dosyalar alınan dosyalara tel hafızasına gelio onu direk hafıza kartına almasını saglayamayızmı ole bir ayar yokmu telde arkiler?bilen warsa acil solesin lutfnnn

--------------- Ekleme ---------------

arkiler bide sarjınız kac gun gidior?ogrenebilirmiyim??


direk hafıza kartına atamıyoruz ama canını sıkma dostumm ... kendi belleği dolunca otomatikmen hafıza kartına atıyor.... sonra küçük bii şlemle hazına kartına taşıyabiliyorsun samsunglar gibi yavaş diil taşıma işlemi kısa sürüyor....


şarj konusuna gelince normal kullanımda 4 gün filan gidiyor ama çok karıştırırsan müzik video foto gilan 2 günün altına düşmüyor.... bence gayet iyi...
güzel karar vermişsin güle güle kullan
 

captain enes

Üye
arkadaşlar nolur bana yardım edin 5610 we 6500 slide arasnda kaldm bana kalırsa 5610 ama ses çıkışı çok az ama 6500 slideta ise süper we en önemlisi Carl Zeiss lens war bnm için ses kalitesi de önemli ama 5610un kulaklıktan ses kesin süper geliodur da bnm de gözüm 6500 slidede napsam nolur yardm edin...
 
i.dem32

i.dem32

Üye
arkadaşlar nolur bana yardım edin 5610 we 6500 slide arasnda kaldm bana kalırsa 5610 ama ses çıkışı çok az ama 6500 slideta ise süper we en önemlisi Carl Zeiss lens war bnm için ses kalitesi de önemli ama 5610un kulaklıktan ses kesin süper geliodur da bnm de gözüm 6500 slidede napsam nolur yardm edin...

ikiside güsel tel.. fazla bir farkları yok hangisi hoşuna gidiyorsa al arkadaşım. ikisinden de pişman olmazsın.:oke:
 
mustimix41

mustimix41

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar nolur bana yardım edin 5610 we 6500 slide arasnda kaldm bana kalırsa 5610 ama ses çıkışı çok az ama 6500 slideta ise süper we en önemlisi Carl Zeiss lens war bnm için ses kalitesi de önemli ama 5610un kulaklıktan ses kesin süper geliodur da bnm de gözüm 6500 slidede napsam nolur yardm edin...

dostum 5610 cok gusel bi telefon özellikleri falan 5610 ses cıkısı dusuk te deil ama demiorumki ondan yuksek seli telefonlar yok die ama tatmin edici yukseklikte kulaklıkla dinlemeyede doyamıorum zaten yalnız tek bişey solicem ne alırsan al versiyon yukseltirken dil kodnu bulmadan yukseltmesinler bnm gibi apısıp kalırsınız:aglateli ing kullanıorum suann:(
 

Benzer Konular



Üst Alt