mustimix41
Üye
Nokia 6500 Mı Yoksa 5610 Mu?
YHA BEYLER BAYANLAR TEMMUZ 5 E KADAR DUSUNME WAKTİM WAR İKİSNDEN BİRİNİ ALACAM AMA EMİN DEİLİM BAZI FORUMLARDA 6500 GORUNTU İİ DEİL FALAN DİOLAR 3.2 MP HAKKINI WERMİYORMUS SES KALİTESİNDENDE TEREDDUTUM WAR 5610 UN BOZULMA DAVASI KAFAMI KURCALIO BANA YOL GOSTERİN DAYANIKLI SES VE GORUNTU ACISINDAN HANGİSİ DAHA İİ VE TAVSİYE EDERSİNİ?
KULLANANLAR WARSA OZELLİKLE ONLARDAN YORUM BEKLİYORUM 5610 KULLANICISI VARSA CEKTİGİ FOTOLARDAN ORNEK KOYABİLİRMİ ORJİ BOYUTLARDA???
YARDIMLARINIZI BEKLİORUM SİMDİDEN SAOLUN
YHA BEYLER BAYANLAR TEMMUZ 5 E KADAR DUSUNME WAKTİM WAR İKİSNDEN BİRİNİ ALACAM AMA EMİN DEİLİM BAZI FORUMLARDA 6500 GORUNTU İİ DEİL FALAN DİOLAR 3.2 MP HAKKINI WERMİYORMUS SES KALİTESİNDENDE TEREDDUTUM WAR 5610 UN BOZULMA DAVASI KAFAMI KURCALIO BANA YOL GOSTERİN DAYANIKLI SES VE GORUNTU ACISINDAN HANGİSİ DAHA İİ VE TAVSİYE EDERSİNİ?KULLANANLAR WARSA OZELLİKLE ONLARDAN YORUM BEKLİYORUM 5610 KULLANICISI VARSA CEKTİGİ FOTOLARDAN ORNEK KOYABİLİRMİ ORJİ BOYUTLARDA???
YARDIMLARINIZI BEKLİORUM SİMDİDEN SAOLUN




