Sheva'yı Beşiktaş'a getiririm

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kuzen

Kuzen

Üye
Şuana kadar yapmamış olması hiç yapmayacak anlamına gelmez ki.Eğer gerekli bir transfer ise bütçe ayırırlar,görüşmeleri yaparlar uygun olursa alırlar.Bundan doğal olan ne varki.
 


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Şuana kadar yapmamış olması hiç yapmayacak anlamına gelmez ki.Eğer gerekli bir transfer ise bütçe ayırırlar,görüşmeleri yaparlar uygun olursa alırlar.Bundan doğal olan ne varki.

Sinan engin de açıkladı yıldız oyuncu alamayız diye bu 1. + Beşiktaşın aldıkları oyunculara bakarak bu tür oyuncuları almak hayalcilikten ötedir;) + bütce meselesi.
 
yasirarslan

yasirarslan

Üye
bence maydonoz daha lezzetli:)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
maydonozları yiyin o zaman ;)
 
Kuzen

Kuzen

Üye
Yiyemiyoruz çok kartlamış :pro:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
O zaman maydonozların arkasından gitmeyin ;)
 
dreamnoble

dreamnoble

Üye
Arkadaşlar çok komiksiniz.Ne şlddet Fener e karşı ne oluyor hayrola.Bir sakinleşin.
Fenerde ruh yok diyene gülüyorum.Futbolcular dan başlayıp,yönetim ve taraftarlar hepbirlikte.Nasıl ruh olmuyor???
Niye dünyaca ünlü yıldızların fenerle anılması sizi bu kadar stres yapıyor.Çok doğal bir olay.Dünyada en çok tanınan fener iddia ediyorum bunu.
Siz kardeş takım olun biz kendimize yeteriz.Herşey kupa da değil.Futbolun güzellikleri yetiyor.(tabi kupa olsa güzel olur ama ne yapalım adaletsizlik diyorum.)
 
Kuzen

Kuzen

Üye
Başarı olmadıktan sonra bu anlattıkların hikaye geliyor:)
 
dreamnoble

dreamnoble

Üye
işte kendi ağzınızla ele verdiniz kendinizi sizde ruh yok sanırım.Başarı demek her zaman kupa mıdır?Bizim için hayır..Önemli olan futbolun güzellikleri.Bize herzaman futbolun o heyecenını yaşattılar.
 

_KadirşinaS_

Üye
Ulen bu fotomaç kadar da kolpa gazete görmedim ya. Son 2 yılda dünya yıldızlarının hepisini getirdiler Türkiye'ye. :D:D:D:D
 
dreamnoble

dreamnoble

Üye
Adı anılıyor,gelmiyor ve birçoğu da doğru.Anlaşma sağlanamıyor herzaman ama başarılı atışlar yapıyoruz.
 
Kuzen

Kuzen

Üye
işte kendi ağzınızla ele verdiniz kendinizi sizde ruh yok sanırım.Başarı demek her zaman kupa mıdır?Bizim için hayır..Önemli olan futbolun güzellikleri.Bize herzaman futbolun o heyecenını yaşattılar.

Bize ruhunuz yok demeniz için futboldan anlamıyor olmanız lazım.Birde başarı=sonuçtur.Biz hep sonuçlar gördük.Peki ya siz :)
 
dreamnoble

dreamnoble

Üye
Yorum yaparsam yine dönüp dolaşıp eski yorumlarıma başvurucam.Fener yapılanlar ortada lütfen ya.Koca sezon oynadığınız futbolu gördük.
 
Kuzen

Kuzen

Üye
Yorum yaparsam yine dönüp dolaşıp eski yorumlarıma başvurucam.Fener yapılanlar ortada lütfen ya.Koca sezon oynadığınız futbolu gördük.

Aşırı fanatiklik insana böyle yorumlarda yaptırıyor.Anlıyorum seni :oke:
 
-iBoRotTi-

-iBoRotTi-

Üye
Yorum yaparsam yine dönüp dolaşıp eski yorumlarıma başvurucam.Fener yapılanlar ortada lütfen ya.Koca sezon oynadığınız futbolu gördük.
gülüyorum sana Beşiktaş hakem hatalarından en az 10 puan kaybetti hakem hatalarından beşiktaş koca sezon hakemler ile uğraştı
 
ouSahin

ouSahin

Üye
Bize ruhunuz yok demeniz için futboldan anlamıyor olmanız lazım.Birde başarı=sonuçtur.Biz hep sonuçlar gördük.Peki ya siz :)

o Başarıların devamı gelmedikten sonra herşey tesadüften ibarettir...Ruhunuzu Türkiye Ligine degil Hadi gelin birdaha Avrupada gösterin...


gülüyorum sana Beşiktaş hakem hatalarından en az 10 puan kaybetti hakem hatalarından beşiktaş koca sezon hakemler ile uğraştı

bende sana gülüyorum bak dostum ":ehe"

o kadar saçma yorum atmışsın ki biz bu hakem hatalarını bas bas bagırarak söylerken siz gülüyordunuz...noldu yenimi aklınız başınıza geldi..iyi oldu 10 puan degil 20 puan kaybetseniz bile sizin takım takım degil...Her sene boş transferleri doldurup takım yapıyorsunuz....Demirören gibi bir başkanınız var Yedek klübüsinde Sinan engin ya takıma bak ya ...:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt